פרק 1 [למי שפספסס...\רוצה להזכרר..] למטטההה ההמשךך..!! =] תהננוו...
"אפשר לצאת לשתות?" שאלתי את אורה המורה שלי..
"זריז.." היא ענתה...
יצאתי בדילוגים מהכיתה לכיוון הקולר...
ואז ליד הקולר ראיתי את אור ...
לגמתי מהמים של הקולר והרמתי את ראשי...
" היי..מורן..מה קורה ?" הוא שאל אותי בקול מתחנףף...
" הכל בסדר..." עניתי לו בעצבים..
” תגידי יש מצב שאנחנו חוזרים?.."
"לא.." אמרתי לו ,
לקחתי עוד שלוק מהמים הקרים בקולר ועליתי חזרה לכיתהה..
אורה המשיכה ללמד מטמתיקה ואני רק חשבתי... על כל כך הרבה דבריםם...
האם אי פעםם.... ליאור יציע לי חברות?!?..
ולמה אור לא מבין שאני כבר לא רוצה אותו ולדעתי זאת הייתה ממש טעות ..שהיינו ביחד.. הוא פשוט לא מבין את זה הוא שואל אותי כל יומים עם אני רוצה לחזור אליוו..
נשמע הצלצול ללכת הביתה...ואני כרגיל הלכתי עם רוני..
רוני : נו מה קרה ?... עכשיו?! שוב את חושבת על ליאור?
אני : מה אני יכולה לעשות?! אני לא שולטת ברגשות שלי..
רוני : צאי מזה..הוא חבר של ענת..ענת בחיים לא תוותר עליו..בטח לא בשבילך!..ובטח לא אחרי הריב שהיה לכן..
אני : אני יודעת... אני לא מצפה שהוא יעזוב אותה ויבוא אלי הרי זה ברור היא הרבה יותר יפה ממני והרבה יותר מקובלת ממני..
רוני : לא יודעת...בעצם..אני בכלל לא מבינה מה הוא מוצא בפאקצה הזאתתי..
הגעתי לבית שלי.נתתי לרוני נשיקה בלחי ונכנסתי.. אכלתי...התקלחתי והתישבתי על המחשב.. התחברתי לאייסקיו.. ושמתי באווי..:
" פה?! תלוויי למי..=][=
רוני אני אוהבת אותך דברי איתי היום.
ילד=> אני כל כך אוהבת אותך..לו רק היית יודע..=\ "
שלחו הודעה... זאת הייתה רוני....
רוני : " את עדיין חושבת עליו מאמי או שעבר לך?! "
אני :" הוא לא יוצא מהמחשבות שלי!!?... כל כך באלי לחבק אותו.."
רוני : " =\... "
פתרום שלחו לי הודעה...
פתחתי את החלון הודעות ואתם בחיים לא תאמינו מה היה כתוב שם!!..........
פרק 2
נשארתי קפואה מול המחשב, יושבת עם העיניים פתוחות לרווחה..ומסתכלת על המסך.. פתאום ירדה לי דמעה על הלחי, ועוד אחת...ועוד אחת..
רוני כבר שלחה שלוש הודעות ושמה לב שלא עניתי לה..היא התקשרה אליי לפלפון..
רוני :" מורןן?! מורניייי?!"
אני :" מהה??" [ עניתי בבכי...]
רוני: "מה קרה מאמי?? למה את בוככהה?! תגידי לי עכשיוו!!"
אני : "אור..הוא...זזה אור..פשוטט... " עניתי בגמגום מתוך בכיי
רוני : " תספרי לי מיד!! "
אני : ואזז שלחתי לרוני את ההודעהה..
!#אוור החתייך!# : אני יודע שאת אוהבת אותי אבל תדעי שאני שונא אותךך... ושאני אוהב את ענתת...
את סתםם מכועערת...
&מוווורנננניי& : מה...?
רוני עוד הייתה על הקו...
לאחר כמה שניותת..היא המשיכה לדברר..
רוניי : אוי מאמי...וואי אני מצטערת... הוא כזה בנזוננה!! אוף.. תביאי לי את המספר איסי שלוו!...
אני : ----------
רוני : שנייה אני מוסיפהה...
אני : אמרת לו משוו!? נוו המה וא אמרר?!
רוני : מורניי......תקשיבי זה לא המספר אייסי שלוו...
אני : זה כןן1!.נוו..
רוני : מאמי זה לא.. יש לי אייסי אחר שלו... חוצמזה הוא התחבר לאייסי שלו כי הוא אמר שהמחשב בתיקון..
אני : מהה? מזותומרתת?! אז זה לא הוא?... כאילו.שניהה... מישו מתחזה לליאור???!!
רוני : מאמי.. הלוואי שהייתי יודעת.. אבל זה הגיוניי...
אור לא אומר דברים כאלה הוא לא כזה מגעיל ומאיפה הוא ידע שאת אוהבת אותו?!
אני : אני ממש לא יודעת..=\..
רוני : אני יתקשר אליך עוד מעטט.... אני צריכה לעשות שיחה קטנהה..בעיווושש מאמי תחזיקי מעמדד..=]
אני : אני ישתדלל..בעעי....
הלכתי לקחת מיץ מהמקרר התישבתי על הספה בסלון הדלקתי טלוויזיה וראיתי mtv היה קליפ של בריטני ספירס..
לאחר כמה דקות שוב רוני התקשרהה.....
רוני : מורניי את לא תאמיניי!!!
סוריי יש כמה פאשלוותת אבל קוראים לו אור!.. 😁
את רוצה שאני אמחק את האשכול הזה ותפתחי חדש?
בלי בעיות וטעויות..?
אממ..היה קצת בלבוולל שםם חח זה פאשללה קטנהה אבל כעקרון קוראים לילד אור~!