הנה עוד פרקקק...
חזרתי מהטיול שנתי והכל טוב..
תקראו את הפרק ותהנוו..
---------------------------------------------------------
דנה:אבא?
אבא?
אבא, הלו.
א...אבא.
והדמעות התחילו לרדת.
--------------------------------------------------------
דנה זרקה את הפלאפון לריצפה ופרצה בבכי.
מאיה רצה אליה ישר.
הרימה אותה וחיבקה אותה חזק..
כעבור כמה דקות..
דנה שמעה את צלצול הפלאפון שלה.
וענתה במהירות הבזק.
הלו..
אבא?
לא מתוקה זאת אמא.
מה קורה מתוקה?
אמא..אני כל כך שמחה לשמוע את הקול שלך.
אמא אני פה עם נעם.
וחברה שלי אצלי..
סבא בבית חולים ואבא איתו.
אני לא מבינה כלום הכל מתבלגן לי.
אמרה דנה במהירות.
רונית (אמא של דנה).
מתוקה..
אני לא מבינה כלום שאת ככה בלחץ אוליי תדברי לעט יותר..
דנה:אמא אני לא יכולה. הכל פתאום נורא מעורפל לי.
דנה מתוקה שלי.
הכל יהיה בסדר את תיראי.
דנה:אוקיי אמא..מתיי את חוזרת?נעם לא שקטה..
רונית:אני עוד שעה וחצי בערך יגיע.
אבא אמר לי שהוא אמר לך מה לעשות איתה.תעשי מה שהוא אמר טוב מתוקה?
דנה:אוקיי אמא.. ביי .
רונית : ביי מתוקה. ניתראה.. ותהיה חזקה.
דנה:ביי..
ודנה ניתקה.
ואז היא קראה למאיה ואמרה לה. שתישאר רגע עם נעם והיא הולכת לדקה לשטוף פנים ולשירותים.
מאיה:אוקיי.מאמי..
דנה:תודה.
ודנה עלתה למעלה לשטף פנים ולשירותים.
כעבור כמה דקות היא ירדה עם חיוך קטן.
וראתה את נעם צוחקת עם דנה.
ואז דנה אמרה:
לפחות אחת שאחותי ניקשרת אליה מהר.
ושתיהן צחקו.
אז דנה הלכה להביא תיטול ומשחה. והיא החליפה לנעם.
השעה שעברה על דנה ומאיה הייתה בצחוקים עם נעם.
ואז הפלאפון של מאיה נשמע.
זאת הייתה אמא שלה.
מאיה:הלווו..
אורית (אמא של מאיה) :מאיה איפה את מתוקה?
מאיה: אני אצל חברה שלי שהכרתי היום בבית ספר.
אני לייד הביית אנחנו שכנות.
=]]
אורית: למה לא אמרת לי שאת הולכת.
מאיה:אני התקשרתי ורוני אמרה לי שאת מניקה.
אורית:אהה
מאיה:את רוצה שאי יחזור?
אורית:לא לא לא.. רק דאגתי רציתי לדעת איפה את!..
מאיה:אהה.. טוב אימושש.
יאלהה ביי.. אני יחזור בערך עוד שעתיים ככה.
אורית:אוקיי מתוקה.
ביי..
ומאיה ניתקה.
ואז הן המשיכו בצחוקים.
כעבור כמה דקות.
דנה אמרה למאיה שצריך להרדים את נעם כי אחר כך זה יהיה מאוחר מדיי וגם ככה כבר עברה השעה שהיא הייתה אמורה ללכת לישון.
דנה הלכה להכין מטרנה בבקבוק.
היא הוציאה אבקה וחיממה מיים רותחים.
כשהמים בעבעו היא שפחה לתוך הבקבוק חצי מים רותחים ואז לקחה כפית ושמה כפית של אבקה לבנה.
וסגרה את הבקבוק.
היא שקשקה.
ואז פתחה את הבקבוק שוב והוסיפה אליו עוד מים רותחים עד הסוף.
היא שמעה ברקע את נעם מתחילה לבכות וצעקה למאיה שתשים לה מוצץ ומאיה צעקה לה שיש לה מוצץ.
דנה:פאקקקקקקק..
נווווווווווווווווווו..
ממש לא בא לי שהיא תתחיל לבכות עכשיו .
אמרה לעצמה.
ואז מאיה באה למטבח עם נעם בזרועותיה.
והן ביחד הצחיקו אותה.
וככה היא הפסיקה לבכות לחמש דקות שעברו
כעבור חמש דקות היא שוב התחילה לבכות.
אבל המזל הוא שהמטרנה כבר הייתה מוכנה.
דנה לקחה קערה עם קרח.
ואת הבקבוק ומאיה נתנה לה את נעם.
הן חזרו לסלון ופתחו טלוויזיה.
דנה שמה את הבקבוק בתוך קערה עם קרח שהתקרר קצת.
וכעבור חמש דקות הוציאה ונתנה לנעם.
נעם נרדמה מהר.
היא הייתה עייפה.
דנה שמה אותה בלול שהיה לייד הטלווזיה.
וכיסתה אותה.
ואזזזז..
הדלת נפתחהה..
זאת הייתהההה..
עד כאן..
מקווה שנהנתן..
פרק הבאא בקרובבבבב...





