טוב זה סיפור חדש חעחע התחשק לי
מקווה שתהנו :] עם יהיה ביקוש יהיה המשך 3>
לאבייה[=[FONT=Arial][SIZE=7]
אוקיי הכול התחיל ככה, זה היום הראשון ללימודים ואני עולה לתיכון , קוראים לי גילי ישלי שיער שטני חלק ועיינים חומות …
אנחנו חבורה של 6 בנות כוסיות חהחה סתם אבל נראות טוב :] אנחנו רווקות חח :\
עכשיו אנחנו בתקופת החופש עוד שלוש שבועות בערך חוזרים ללימודים , מצד אחד מבאס שיעורים , מבחנים בלעכסי מצד שני ביצפר חדש, בנים חתיכייים חדשים הכול חדש סבבה כזה חח :]
הא ואני גרה בחולון שחכתי לציין חיחי, אנחנו חזרנו מאילת היה פשווט מוששלם נסענו בכוונה בתקופה של העיר האדומה אין זה כ"כ כיף להיות עצמאי לדאוג לכסף שלך לבזבז בלי לדפוק חשבון אחרי שקרעת את התחת שלך בעבודה בקייטנה ששומרים על צוציקים קטנים חח , פול מסיבות בניייייים בשפע חח קיצר הדבר הכי כיף שהיה לי בחיים :] וככה עברו להם שלושה שבועות כ"כ מהר והגיע היום הראשון לביצפר הלכתי יום לפני זה עם דנה [ אחת מהחבורה שלנו :] הלכנו ונכנסו להאנס קנינו סווצארט בצבע ורוד בייבי חהחה כן אני מטורררפת על הצבע הזה , ולבשתי מכנס שחור קצר ושרשרת יפה של לב והתאפרתי בקיצור הרגשתי טוב עם עצמי .. [: נכנסנו לביצפר איחרנו חחח כרגיל לוקח לי שנה עד שאני מתארגנת ויוצאת מהמיטה ויש תהליכה לביצפר צריך להתרגל זה כבר לא כמו החטיבה שתי דק' מהבית זה ללכת איזה 13 דק' ככה חחח :\ אני עצלנית מודה בקיצור הגענו באיחור עמדנו בפתח של השער יאללה איזה ביצפר גדול נכנסנו לבפנים , בנים ? בשפפע וגם בנות חח :\ כן מתחרות רציניות ישלנו הפעם ! אני אומרת הפעם , כי בחטיבה החשיבו אותנו לכוסיות של השכבה חח הפעם זה לא בטוח יהיה ככה ... עלינו במדרגות אני ודנה פגשנו שמה את שאר הבנות כול אחת בדקה באיזה כיתה היא אני יצאתי עם דנה וכול השאר בכיתה אחרת בחפיף חח ... התיישבנו ראינו בכיתה כמה ידידים מוכרים מהחטיבה צחקנו וזה הגיעה המורה שהייתה נראת נחמדה לאללה קראו לה איריס, היא הציגה את עצמה ואמרה שהיא המחנכת שלנו וזה, אח"כ היה צלצול ובשעתיים הבאות היה סתם טקס לפתיחת שנה , אני ודנה פגשנו את הבנות התיישבנו ואני קמתי הלכתי לשירותים פתאום ראיתי אותו...





