איך זה קרה אני שואלת אותך ,
איך זה פתאום חזרנו לאהוב
בלי לחשוב , רק ל א ה ו ב
כן אני זוכרת שרבנו והאמנת שאני לא אוהבת אותך הלכת ועשית דווקא , שברת לי את הלב
ובלי לחשוב שוב אתה חוזר לחיים שלי DX
מישהו ביקש ממך לבוא ? להגיד לי שאתה אוהב ? לפתוח לי את הלב ?
אבל לא אתה לא שאלת ובאת .
"היית בקניון?"
"כן למה?"
"סתם חח כי נראה לי שראיתי אותך"
"חח אה טוב"
"מה שמעתי את ו...... יש משהו בניכם?"
"אממ ..לא יודעת התחיל משהו"
"אה טוב כי הוא אמר לי אם אני יהיה איתה וזה זה יפריע לך והכול
אז הוא אמר שהוא לא יעשה איתך כלום כי היינו חברים וגם כי ... לא משנה"
"גם כי מה?"
"לא חשוב"
"נווו..."
"כי אני מרגיש משהו"
"חח מרגיש זה לא אוהב וחוץ מזה מה שהיה היה ונגמר"
"בשבילך אולי"
"מה בשבילי?"
"שזה נגמר"
"גם בשבילך זה נגמר"
"לא ... טוב טל תחשבי מה שבא לך"
"סבבה"
"יום שישי אני בא לשכונה שלך"
"אה סבבה מה אתה יוצא עם ילדים מהשכבה שלי?"
"נראה לך... אני בא לדוד שלי"
"אה טוב תהנה אצלו"
"טנקס,יש מצב אני רואה אותך?"
"אותי?"
"חחעחע כן שנים לא ראיתי אותך=]"
"חח אה דבר איתי כבר"
"יש מצב אני יבוא אלייך חח נראה אותך"
"סבבה תבוא"
מפה לשם דיברנו והכול , נפגשנו יום שישי דיברנו על הכול הוא אמר לי שהוא אוהב אותי והכול,
האמנתי כמו טיפשה האמנתי |;
הלכתי כמו עיוורת אחריו,דיברנו על הכול,נסחפנו לנשיקה
שתוך כדי זה עלו לי זיכרונות ואיתם הדמעות פתאום חשבתי על כמה שהוא פגע בי .
ובעצם ... כשחושבים על זה ממש לא מגיע לו אותי בחזרה !
לא חזרנו או משהו אבל יום למחרת דיברנו על הכול ואמרתי לו שאני אוהבת אותו ,
לא שיקרתי הפעם אני לא יכחיש הזמן רק גרם לי לאהוב אותו יותר
אחרי יומיים בערך נפגשנו שוב באתי אלייך הביתה,היה מדהים אני לא יגיד שלא
בחיים לא נתתי את כל הלב שלי למישהו
ואתה מרסק אותו 😢
אהבנו,ראיתי עלייך שאתה אוהב אותי ושוב דיברנו על הכול
סיפרת לי דברים מהעבר שלך,התחבקנו,ישבתי עלייך,הצטלמנו והראת אהבה ענקית אליי
אתה כל הזמן אומר לי כמה שאתה אוהב אותי וכמה שאני חשובה לך
לא רצית ללכת , בחיים לא היה לי כ"כ טוב עם מישהו איתך אני בטוחה
אף-אחד לא יכול לפגוע בי שאני איתך אני מרגישה שאני עפה בשמיים
ושאף-אחד אחד לא יכול לעצור אותי כשאני אוהבת I;
אבל אחרי הכול .. אחרי שעברנו ה מ ו ן ביחד אתה מאכזב שוב \:
*
עוברים ימים ואתה מתרחק ממני , כאילו אתה לא רוצה להיות איתי
אתה אומר לי שאתה אוהב אותי והכול אבל אתה עושה דברים שמעצבנים אותי
אתה לא יכול דקה אחת בלי להכיר מישהי ולדבר איתה באיסיקיו ?
תחשוב מה זה עושה לי , אני = אוהבת = אותך .
כמו שלא אהבתי הרבה זמן !
אתה ממשיך להתרחק ואני פה לבד עם הדמעות
אתה לא יודע מה זה עושה לי , כמה זה כואב לי \;
שאני פה לבדי ואתה עם אחרת O;
לפעמים אומרים לי "טל מה את דואגת הוא אוהב אותך ורק אותך"
אבל... אני כ"כ פוחדת שוב לאבד אותך נמאס לי לאבד את הדברים הכי יקרים לי!
אתה אומר לי כל הזמן שאני הדבר הכי יקר לך אבל אתה לא מוכיח ולא מראה לי אהבה
הבטחת לי דברים וכלום לא מתקיים,
נדרת נדרים וכלום לא מתממש
בנתיים אני כאן מחכה עצובה בוכה : (
כי בחיים לא השפילו אותי ככה לא בצורה כזאת ולך לא אכפת אתה ממשיך לפגוע
אתה כל הזמן רב איתי ואתה גורם לי לבכות אני פשוט רוצה לחיות באושר
אז נכון הצטערת על הכול ואני כמו סתומה סלחתי
אבל יודע משהו?חשבתי שהפעם זה יהיה שונה אני כותבת ולא יודעת למי אני מוציאה רגש ולא יודעת על מי
אם אתה אוהב אותי כ"כ תחשוב עליי לפני שאתה פוגע בי ככה אתה לא יודע ולא מתאר מה זה עושה לי
כל הבנות הקנאיות תמיד תמיד מנסות להרוס ואתה לא מקשיב
אתה הולך איתן ואני מאוד פוחדת לאבד אותך אני פוחדת מהרגע שאני יהיה לבד בלי אף-אחד
אני מחכה לרגע שגם אתה תבכה ותרגיש מזה כשלא נשאר לך עם מי לדבר
ושכולם שכחו ממך כי יש לך חבר , בחיים לא יהיה לי ידיד אמיתי שלא יאהב אותי
ולא ינסה להרוס עם חבר שלי , אבל ידידות כמו שלך עדיין לא ראיתי
אני רק ילדה קטנה שעוד לא מבינה , יש הרבה מיכשולים באהבה הזאת
ויודע מה [?]
אם אנחנו שנינו אוהבים כמו שכולם מאמינים
בוא נשכח ולא נברח על טעויות נסלח ונאהב לעד 3>
אני רק רוצה לדבר על הכול אני מחכה לך ,
מחכה ליום שתפסיק לפגוע בי
התחברתי לאיסיקיו , דיברנו והכול אבל לא על זה ..
רק קבענו מתי ניפגש , באת אליי וראינו אחד את השני @.....=
המשך יבוא [[;





