פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

רעע לי .. =/

✍️ -פשושית- 📅 27/02/2007 22:51 👁️ 376 צפיות 💬 12 הודעות
חיפשתי איך להתחיל פריקה בהמשכים , איך לכתוב את זה שיהיה מעניין ..
אבל הגעתי למסקנה שאני פשוט חייבת לפרוק לפני שאני יתפוצץ !!

אז איך אני יתחיל את זה ?!
החיים שלי הם לא משהו בזמן האחרון .. מזה זמן אחרון ? שנה שנתיים לא יותר =\\
הכל מוזר הכל רע , מגעיל ..
כולם , כל הישוב המסריח הזה , הביית שלי , החברות שלי , כולם !
אני בירידה ענקית כרגע .. והעלייה ? לא מגיעה .. כנראה בפקקים או משהו .. יחד עם הנסיך שללי !
אז קצת הסברר ..
מאז שהכרתי אותו הכל התחיל בערך .. התאהבתי , ממש התאהבתי .. איך להגדיר ? אהבה ראשונה !!
נשיקה ראשונהה , והכי גרוע ? האכזבה הראשונה , ממנו נפגעתי הכי הרבה בעולם .. יותר מכווולם !
אולי כי עד אז לא נפגעתי בכלל ?

חשבתי שזה סוף העולם , אבל לאט לאט הכל התחיל להסתדר ..
לא ראיתי אותו , לא שמעתי ממנו .. שכחתי אותו ! לפחות ככה חשבתי ..
אבל המניאק תמיד חזר ,מיכאל תמיד חזר אליי .. ללב שלי !
רק הייתי רואה אותו ברחוב , בשכונה ל2 שניות , וכבר הכל היה חוזר בחזרה .
שנה עברה, שנה בלי לראות אותו , שנה ארוכה שעברה הכי לאט בעולם .. שנה שסבלתי בה הכי שיש !
שנאת את עצמי , ואת כל מה שסובב אותי ..
אבל לאט לאט שוב הכל התחיל להסתדר , חזרתי לטייל איתו ביחד , וכמו סתומה חזרתי לסמוך עליו
אבל המניאק לא פיספסף הזדמנויות ופגע בי שוב , שוב והכי כואב בעולם !
פגועה , עצובה ובוכה .. לא נשאר ממני כלום יותר .. הלב פשוט ה.ת.נ.פ.ץ.!
הייתי בטוחה שבחיים אני לא ישכח אותו , כבר לא יכולתי יותר , הוא לא יצא לי מהראש
רציתי למחוק אותו , לשכוח אותו .. אבל כלום לא עזר .. את מיכאל לא הצלחתי לשכוח !
עד ש--הוא-- נכנס לתמונה , עד שבן נכנס לתמונה ..
ברגע שהייתי רואה אותו , מיכאל היה מת לגמרי .. כשבן היה מולי , היו לי פרפרים .. הגוף שלי רעד
והעיניים נצצו .. נדלקתי ממש !
אבל שוב , שוב זה קרה .. הלב שלי נשבררר ! גם בן עשה את זה , גם הוא פגע ..
חשבתי שאני לא יצא מהמצב הזה לעולם , אבל הזמן עבר .. התגברתי והתבגרתי אבל למרות הכל נשארתי דפוקה כי אחרי כמה חודשים סלחתי לבן , ושוב התאהבתי בו כמו סתומה .. מיכאל מת אז בשבילי לגמרי .. רק על בן חשבתי , כלכך רציתי אותו .. רציתי שנהיה ביחד , אז סלחתי והבלגתי..
עד עכשיו אני לא יודעת אם זאת הייתה התאהבות .. אבלל משהו חזק זה כן היה
אבל כניראה שגם זאת הייתה טעות , לסמוך עליו שוב ?! לתת לו לגרום לי לרעוד ? לתת לו לגרום לי להתאהב בו ?!
הרי זה הוא עשה הכל ! הוא אשםםם ! הוא בכוונה רצה שאני יתאהב ואז אני יסבול
הרי בחיים הוא לא אמר שהוא אוהב , בחיים הוא לא אמר כלום 'עליינו' ..
אבל בעקיפין הוא גרם לי לחשוב שהוא רוצה אותי , והכל היה שקרררר !
המבטים ? המשפטים ? המשחקים המטומטמים שלו ? הרמזים ?! כל מה שהוא היה אומר לחברות שלי עליי ?!
הוא שיחק , הוא שוב פגע , בפעם השנייה ,שוב הלב נשברר ! ://





החלללקק הראשון של הפריקה ,
זה עושה לי טובב כלכך לפרוק .. אז מה אתן אומרות ? להמשיך ?!
מאמיי התחלה יפהה 😁

וכןן כן תמשיכיי.....
כנוש
יאוו מבינה אותך כ"כ את לא יודעעת כמההההההההההההההההה
יאו אני מרגישה שזאת אני!!
אב אין מה לעשות ככה זה בנים...גורמים לך להרגיש שהם רוצים אותך ובעיקרון הם רוצים שתתאהבי בהם,שתאהבי רק אותם..
ואני מכירה אחד כזה!! ואני פשוט לא יכולה לסבול בנים כאלו!!
להראות שהם קוליים את יודעת למה אני מתכוונת!!
אין לי מה להגיד לך..גמני התאהבתי בלא נכון ואני עדיין טיפה אוהבת אבל שוכחים..תמייד הייתי בטוחה שאני לא אשכח ממנו אבל בינתיים אני שווכחת לאט לאט..
את תמצאי את הבנאדם שיאהב אותך!! את תראי יהיה בסדר =]
אני לא מאמינה שאני אוומרת לך את זה חחחחח..לפני כמה זמן אני הייתי במצב שאת כרגע בו וחברות שלי עודדו אותי ואמרו לי שאם אני רוצה אני יכולה לשכוח ממנו..
והנה אני כבר שוכחת!! חחח =)
ואל תחפשי אחר האהבה, את תראי שבוא בזמן את תמצאי את האחד בשבילך חחח..
אני מבטיחה לך =]

ואני פה בשבילך אם את צריכה משו, אוהבת המונמוןן
וסורי על החפירה 😁
מאמי... זה כואב אני יודעת
אבלל תחשבי על זה שעם נפלת זה גם מרים אותך
זה נשמע אותי משפטט מטומטם אבל זה נכון
אם נפלת כל כך הרבה בגלל אהבה אז תחבר שיהיה לך ותיהיה אהבה בנייכם
את מזה לא תיקחי אותו כמובן מאליו ויהיה בנייכם קשר טוב..
הכל לטובה 😊
אוהבת ואם את צריכה אני פה תמיד
חנוש3>
התחלה יפה..
תמשיכי

אוהבת מלאא
ברי כהן
יאו,
את מזכירה לי את עצמי. .
אני מבינה באמת עד כמה זה פוגע..
אבל כמו שאני עברתי הלאה, גם את תצליחי!
שני הבנים האלה?! לא שווים -כלוםםםםםםם-
ותמשיכי. .
תודה בננות אתן כלכך מעודדות ..
אני רוצה להספיק להמשיך כדי להגיע למצב שאני יכתוב כל יום מה קורה .. מן מיני בלוג כזה :]
עוד מעט המשךךך !
אוווווהבת :]
מאמי זה כ"כ עצוב..

אבל הנסיך שלך עוד יגיע והוא? לא יפגע אלא יאהב 😊
וואי אני מרגישה כאילו אני כתבתי את זה ..
עצוב שזה קורה לכלכך הרבה בנות !!
עולם בלי בנים = עולם ורוד יותר !

בננות, אז קודם כל תודה ענקיתת :]

ועכשיו לעניינו , איפה הפסקתי את זה ?!
אוקיי , אז בן ?בן פגע בי שוב , ושוב והכי כואב בעולם , וכלום לא עזר
.. הזמן עבר ועבר ולשכוח ? פשוט לא הצלחתי ,
כאב לי כלכך , אולי בגלל זה לא הצלחתי לשכוח ..
הייתי מדברת על זה עם חברות , ואצל כולן אותה תשובה .. "תשכחי ממנו כבר "
כמה שקל להן להגיד , אצלייהן הרוב הכל כלכך טוב .. במיוחד בכל הקטע הזה של ה'אהבה' !

בנים היו מתחילים איתי , הרבה בנים רצו שנהיה ביחד , אבל אני ? אני רציתי רק אותו
וכמה שניסיתי לשכוח , עדיין חלמתי על הרגע הזה שניהיה ביחד, שסופסוף נהיה ביחד .
והזמן עובר ועובר ועובר ואני ? אני לא שוכחת !
רק אם לשניה הייתי שוכחת , הוא כאילו היה מרגיש את זה .. בדיוק באותו היום אני ראיתי אותו , אחרי ששבועיים לא ראיתי , או שבדיוק באותו היום הוא שלח הודעה, אחרי ששבועיים לא דיברנו
וככה זה המשיך , חודש , חודשיים
ואני ? עדיין עם הלב שבור , בגללו .

עד שפתאום הוא הגיע לחיים שלי , אוראל .
מוזר לי להגיד את זה , אבל נדלקתי עליו , הוא לא היה זה שהצליח להשכיח ממני את בן ..
אבל הוא היה היחיד שהחלטתי לנסות איתו .
וגם פה הייתה לי טעות ..
הוא בכלל לא גר באיזור שלי , הוא גר שעתיים ממני ..
אבל הוא החבר הכי טוב ..של חבר של חברה שלי .. < אם לא הבנתם אז ככה..
יש לי חברה הכי טובה , מעיין !
ולה יש חבר אלמוג..
אין , הוא כלכך אוהב אותה, והיא? כלכך מזליסטית .. היא מצליחה להתאהב כמעט בכל מי שהיא רוצה ..
וככה הכל קל לה ..
אין , הם כאלה חמודים ביחד ..
אז ככה , אלמוג הכיר לי את אוראל , ורצה לשדך ביניינו
בהתחלה ממש ממש לא רציתי , לא היה לי כח לזה ,לא יכולתי להפסיק לחשוב על בן ..
ולא רציתי להיות עם מישהו שאני לא אוהבת , למרות שכן נדלקתי טיפה על אוראל ..

אוראל היה מגיע לאלמוג כל שבוע , פעם אחת , לפעמים פעמיים
הוא היה מתחיל איתי , רצה .. ואני ? דחיתי אותו ..
עד שמעיין הצליחה לשכנע אותי ..
למה לא לנסות ? אולי הוא יהיה זה שישכיח ממני את בן ?

אז אוראל היה אמור להגיע ביום האהבה , אבל הוא לא הצליח
התעצבנתי עליו , אבל כמו תמיד ה'סליחה' שלו הצליחה , וסלחתי
והוא הגיע יום למחרת עם מתנה והכל , הצטער ..
דיברנו , והחלטנו לנסות שבועיים ניסיון .. :] הייתי כלכך מאושרת ..רק חבל שהאושר הזה נישאר כולה יום אחד ,
כי אחרי אותו היום כאילו הכל השתנה
פעם , לאוראל היה זמן להתקשר , זמן לשלוח הודעות .. היה מתייחס ..
ועכשיו ? עכשיו אין לו זמן לכלום , כאילו אני כלום בשבילו , כלום ! אוויר ..
אני מתקשרת, אני שולחת הודעות .. אני הכל ! עד שנימאס ליי .. צעקתי עליו, התעצבנתי
והוא ? ביקש סליחה
בסדר חישבתי לעצמי אייאיי איזה עניין עשיתי מכלום
סופסוף יש לי חבר ואני רבה איתו על שטויות .. למה ?
אז זהו שזה לא שטויות כי הוא המשיך ככה ..
" אין לי שיחות "
" כןן ובבית גם אין לך שיחות ?! "

הוא ידע שאני צודקת , אבל הוא פשוט הפסיק להתייחס , לגמרי הפסיק. . כאילו שהוא בא לפה לאלמוג,
ואליי ? סתם להעביר את הזמן !
ושוב נפגעתי , כי באמת התחלתי להרגיש אליו דברים
ואת בן ? כמעט שכחתי אפילו ..
מוזר להגיד את זה , אני יודעת שאני לא אוהבת בכלל את אוראל , אני יודעת את זה.
אבל אני כלכך רוצה כבר מישהו שבאמת באמת יאהב אותי , וייתן לי כבר את היחס הזה שאני רוצה ..

אז ככה , השבועיים הניסיון מחר ניגמרים , והוא אמור להגיע או ביום שישי -שבת
או ביום ראשון-שני ..

ואז ? אז אני הולכת לדבר איתו רציני מאוד , אבל .. מצד שני .. למרות שכולם אומרים לי לגמור עם זה ..
אני לא באמת יודעת מה לעשות ?!



אז ככה , בננות ..שמעו .. זה החלק השני של ה'סיפור' , נשאר עוד בערך 1-2 חלקים
ואז ה'סיפור' יתחיל בעצם להיות כמו בלוג, וכל יום אני יכתוב מה קורה ..
אבל בינתיים אני רוצה רק לספר את הכללי .. שתביני בעצם מה עובר עליי
מדהיםםם..
המשךך..

אוהבת מלאא
בריי כהן😊
וואי מאמי פגעו בך דיי קשה..אבל אני יגיד לך ככה.
לפי דעתי את תולה את עצמך יותר מידיי בבני המין השני..
אני יודעת שמבחוץ זה קל יותר לדבר..אבל ממאמי תנסי לעמוד
קודם כל בזכות עצמך ואחכ' תחפשי לך מישו שיאהב אותך..
תבני את עצמך תביניי מה את רוצה מהחיים האלה בכלל..
כי יהיו לך כל החיים בשביל לחפש בן זוג..
אבל תק' הנעורים היא דבר ייחודי רצצח..
הייתי מציעה לך לנסות ולנצל אותו כמה שיותר..
תחיי את החיים..תשתדלי לא להתרגש כ"כ מבנים..
תתעלמי..פשוטתחליטי שאת בונה את עצמך!!!

מקווה שלא מפריע לך שהבעתי דעה 😁

אוווווווווווווווווווווהבת
-רעות-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך