מנסה לברוח, לא באמת לחפש פיתרון
לא טורח להשתלב בין קהל האנשים, בין ההמון
מנסה להירגע, לא להילחץ מסתם שטויות
לא טורח לעשות הפרדה בין הקל לפחות ..
קרן האור מחכה לה בפינה,
מידי פעם כשמתחשק לה היא גם מאירה
וההוא הגדול מכל, בדרך כלל אדיש
לא אכפת לו באמת היכן הוא צריך להיות נגיש
קל להימלט, לא להתמודד
גם אם לפעמים תרגיש תוך כדי קצת בודד ..
מחפש את הדרך הנכונה,
דרך המילוט, הפריצה שמתאימה
והאור ההוא שנמצא בקצה המנהרה,
כמדומה מאיר, אבל כנראה כבר מזמן כבה ..
אין שום הגיון בין כלל ההסברים,
הכל סתם נאמר כדי שנוכל רק להפנים
הרבה יותר פשוט כשמחפשים תשובה
אבל בתכלס אף אחד באמת לא מצליח למצוא אותה ..
וואיי אייזה כתיבה מדהימהההההההה!!
אהבתי רצצחחחח!!
תמשיכי לכתוב כל הזמן את ממש מוכשרת..:]
מקווה שזה לא עלייך מאמיי..
אווווווווווהבת
-רעות-
כל כך יפה .. כמו כל דבר שאת כותבת.
אני כל כך מעריכה אותך,
באמת .
לירני יפה שליי
איזה עצובבב
אבל מדהיםםםם
את תראי שהכול יסתדר מבטיחה לך
כל החיים עוד לפנייך אבל מה לעשות
החיים הם כאלה הם לא מובנים הם לפעמים קשים
אבל מתמודדים עם כל דבר שניצב לפנינו
גם אם הוא קשה נעבור גם אותו ואז..
שניהיה כבר מאחוריו נזכר ונצחק על זה
"אם האהבה כאבה לך אתמול
אולי מחר היא לא תכאב
אם עוד הדמעות זולגות בלי קול
בסופן אולי חיוך רחב"
והוא יהיה=החיוך:]
לפ יווו
ותמיד פה בשבילךךךך
מור'צי 😊
וואו .. זה מדהים !
ממש ממש אהבתתי..
את פשוט אחת הכשרוניות, אין מה להגיד..
מסכימה עם כל מילה של מורצ'י..
תחייכי, תשמחי מהדברים הטובים בחיים, ותראי איך זה יעבור לך בלי שתרגישי [:
אוהבבת אותתך
ליאני 😊
אהבתי מאוד
התחברתי לשיר
את כשרונית- אין ספק :]
תמשיכי לכתוב
האליי
יאא מאמי בעלף
את כותבת מדהיייייייים
ואל תפסיקי לכתוב