אולי תמיד עדיף
שאשאר לבדי
בודדה ועצובה
לבדה
למה הוא לא בא?
למה הוא נשאר איתה?
איך תמיד הדברים מסתבכים?
כאשר לא רוצים את החיים.
פגשתי אחד אי שם
יודע שאני שם והוא כאן
פס אחד לא קיבלתי
ואפילו את שמו לא ידעתי
איך תמיד אני מסתבכת?
לא יודעת מה להחליט...
הראש מבולבל והלב בזבל
נופלת על הרצפה
ויוצאת לעולם הבא. . .
משקף את התקופה שעוברת אליי...=[[ 😢 😊
עצובב😢, אבל יפהה
אוהבתתת מלאא
בריי כהן😊
מאמי יצא ממש עצוב
רואים שכואב לך אבל יהיה בסדר
אם לא ילך לך איתו
יהיה לך מישהו אחר
אל תהיי עצובה הכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ממש עצובבבב
אבל יהיה בסדר...
רק תאמיני בזההה והכול יסתדר על הצד הטוב ביותר
לפ יווווו
מור'צי 😊
QUOTE (נאפי @ 27/02/2007) מאמי יצא ממש עצוב
רואים שכואב לך אבל יהיה בסדר
אם לא ילך לך איתו
יהיה לך מישהו אחר
אל תהיי עצובה הכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי מורני צודקת!
אחד הולך השני בא!
ככה זה בחיים ואין מה לעשות
אלוהים מציב לנו מכשולים
שאנחנו צריכים לעבור
ואת תעברי את זה! תהיה חזקה
ותדעי שאנחנו איתך!
מווווווווווואה
*מאיה*
כתיבה יפה, I like it
קצת עצוב, שיר יפה אני אוהבת את אופן הכתיבה, קצת עצוב... /:
יהיה טוב, אחרי הרע בא הטוב
מאמי רואים שכואב לך..
אבל חייב להמשיך ולא להתייאש..!!!!!
בע"ה הכל ייסתדר על הצד הטוב ביותר!!:]
אווווווווווווווווהבת
-רעות-