אוקיי :]]
אז נעלמתי מפה הרבה זמן לא נראה לי שמישהו פה זוכר אותי, היה לי משתמש אחר bell4ever ואז חזרתי עם המשתמש הזה ורציתי להיות מנהלת וקיבלתי להיות מנהלת של הפורום הזה [ היה די מזמן ] והבנתי שזה לא פשוט ולפני שתקופת ההנהלה התחילה היא כבר נגמרה....
בכול מקרה אני מצטערת על זה שנעלמתי,
ועל זה שלקחתי תפקיד שלא הייתי יכולה להיות אחראית עליו וסתם לקחתי מקום של מישהו אחר.
ראיתי שאושרי והילה מנהלים,
אני מקווה שזה אושרי שאני חושבת ואם זה אתה אז יש לי אותך באייסי,
דבר איתי!! [ חסר לך ולא 🙄 ]
בקיצור סליחה :] 😉
בקשר לשיר :
רגעים רבים של עצב מהולים בטיפת צחוק מאופקת אני כמעט נחנקת.
מנסה למחוק את כל הזיכרונות אבל אין עוד כוחות, אתה לא מוכן להשתנות וממשיך להשטטות, זה שיש לך הרבה מעריצות לא אומר שאני אמשיך להיות כאן... לחכות.
בלו'ש
😊





