ראיתי אותך,
הייתה שתיקה
שתיקה כה מתוקה
מבטיינו נפגשו,
עיינינו לא הרפו
במשך שניות שנראו כמו נ צ ח
לא יכולנו לעזוב אחד את מבט השני,
רק ה ת ב ו נ נ ו
התבוננו בכזאת עוצמה
בהמון א ה ב ה
כאילו זאת השנייה האחרונה של חיינו,
כאילו בעוד רגע כבר לא נהיה פה, ביחד!
המבט הזה היפנט אותי,
ניער אותי חזק,
מרגישה כאילו נולדתי מחדש
זה החזיר לי כוחות שאבדו לי,
הראה לי כמה אתה אוהב אותי,
כמה אני אוהבת א ו ת ך
והראה לי שביחד זה - אני ו א ת ה!!
מדהיםםםם(:
אוהבבת מלאא
בריי כהו😊
יאא יצא לך מדהים
עשה לי קליק בלב
אהבתי מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ממש ממש יפההה
תמשיכי לרשוםםם
תמיד...
לפ יוווו
מור'צי 😊
יאאאאאאאא את כותבת מעללףף
ואני כ"כ כ"כ מזדהה
ואיין זה מדהים והרגשה מדהימה😊
מוווווואה אוהבת המון
*מאיה*
תודה מותק
וכן זאת הרגשה מדהימה
כתבתי את זה על ממש רגע מסויים
והקליק הזה בלב, הדופק שנהייה איטי ואיטי.. מ ד ה י ם 😊
וואוו ממש יפההההההה 😊
תמשיכי לכתוב עוד 😛
ואאוו יפה [;
אהבתי ת'כתיבה שלך 😊
תמשיכי לכתוב מאמי ..
מתלבטת אם לתת לו אותו או לא
כדאיי??
מדההים !
ובטח שכדאי [:
אוהבבת
ליאני (:
בטחח שכדאי מאמי!
שידע מה את מרגישה!
לכי עם זה ואני בטוחה שיהיה טוב!
הוא לא יסכים לאבד אותךךךך
מוווווואה
*מאיה*
בטח שתביאי לו מאמי[:
את רושמת מדהיםם