כבר כמה ימים בלי שינה,
כבר כמה בקרים של השכמה עם דמעה ..
כבר כמה רגעים מכאיבים,
כבר כמה לילות לבנים ..
בתוך הטירוף נמצאת לגמרי בודדה,
בתוך הטירוף מחפשת את אותה השמחה שנאבדה ..
בתוך הטירוף רוצה לחוש שוב משמר והגנה,
בתוך הטירוף מחפשת את האהבה ..
שוב בוכה בהסתר,
שוב מתקשה להסתדר ..
מנסה להיתלות על עצמי, להפנים
ואפילו כשהימים עוברים, ממשיכה לבכות עמוק בפנים ..
אין מנוס מהכאב,
רואה איך מתפרקים מולי רסיסי הלב ..
ים של דמעות מציף את כולי,
מתי כבר הוא יהיה עבורי כעוד סתם פרט שולי ?
לא רוצה לשכוח,
לא רוצה לוותר
לא רוצה לכאוב יותר ..
יודעת שעדיף,
יותר שצריך וכדאי
אך הרגש גדול עליי מידיי ..
בבוא מן הימים הוא עוד יבין,
אחת כמוני לא יצליח למצוא
אבל אז כבר לא ארצה אותו,
וכשיקרא לי ? לא נראה לי שאבוא ..
יאו, איך אני מזדהה !!@...... 😢
כ"כ מרגש ועצוב. .
כתבת את זה ממש יפה, ורואים שזה מהלב !. .
מקווה שיהיה בסדר 3>
ד.א:
ככה רושמים "השכמה" לא עם ק'..חח 😁
וואו לירני זה כתוב בצורה כל כך יפה..
באמת שזה כאילו כתבת עלי :/ ממש הזדהתי..
כמו שאת בעצמך כתבת-
"..בבוא מן הימים הוא עוד יבין,
אחת כמוני לא יצליח למצוא
אבל אז כבר לא ארצה אותו,
וכשיקרא לי ? לא נראה לי שאבוא .. "
תאמיני בזה, זה הכי חשוב..
ואני באמת מקווה שהכל יסתדר ותשכחי ממנו כמה שיותר מהר..
אוהבת אותתך ותמיד כאן בשבילך !
ליאני (:
חחח שלומית טעות גורלית, של הקלדה מהירה - תוקן (:
ותודה לשתיכן , ליאן ושלומית..
וכן ליאן , רק נותר להפנים ולהמשיך הלאה ..
מקווה לטוב ..
אוהבת ..
עצובבב
אבל את כותבת מדהיםם(:
אוההבתת מלאא
בריי כהן😊
מאמי יצא לך ממש עצוב
אין על הכתיבה שלך
את מעבירה בה הרבה מעבר
למה שאת כותבת... יש לך כישרון ענקי באמתתת מכל הלב
תמשיכי לכתוב המון
ותהיי חזקה גם אם את בוכה
זה סוג של פריקה וזה משחרר
אבל גם לזה יש גבול
תהיי גיבורה הכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לירניי בובההה...
כבר אין לי מיליםם
כל פעם מחדש את מרגשת אותי מחדש
את כזאת כישרונית ואת רושמת כל דבר בצורה
הכי טובה שרק אפשר לבקש עטופת את השיר בכל מה שיש בך
פשוט מדהיםםםם
ואמרתי לך בובה תיהיה חזקה אף אחד לא ישבור אותך תיהיה חלשה הכול
יראה לך רע ומנוכר...
הכי חשוב זה לשמור על החיוך ולא לבכות -כשאת בוכה את לא יפההה!!!!חיחיח
ותאמיני שיהיה טוב והטוב הזה יגיע ומהר
תחשבי חיובי יהיה חיובי :]
ואת יודעת שאני תמיד פה בשבילךךך לכל דבררר
אוהבתתתתתתתתתתתת
מלאא...
מור'צי 😊
איפה החיוך ששמעתי דרך הפל' לא ממזמן?!
איפה הוא החמודי הזה?
לירני שלי.. אני אוהב אותך!
אני כאן בשבילך......
"בבוא מן הימים הוא עוד יבין,
אחת כמוני לא יצליח למצוא
אבל אז כבר לא ארצה אותו,
וכשיקרא לי ? לא נראה לי שאבוא .."
מאמי שלי הכי הכי נכון בארץ
ועכשיו גם תתחילי להפנים את זה!
ואם כתבת שאת לא רוצה ומוכנה לוותר עליו
אז למה שתוותרי הא? ת=י=ל=ח=מ=י!
מוווואה אוהבת
*מאיה*
אתם כאלה מדהימים , אין לכם מושג כמה אני אוהבת אתכם !!..
ומאיה .. אין כבר על מה להילחם .. :/
לירני תהיי חזקה ממי .
את כותבת מדהים,
את מעבירה בה הרבה . מקווה שהכל יסתדר בזמן הקרוב, כל כך לא מגיע לך ככה .
גאאאדד
איזה מוכשרת את !!
הצלחת להעביר המווון עצב בזה \:
ואת צודקת בקשר לקטע האחרון..
הוא כ"כ נכון
תמשיכי ליכתוב מאמי