קברניט של ספינת החיים,
אוחז בהגה, שולט בהגהים.
מנווט בין מכשולים והצלחות,
אך בדרך- גם לו זולגות הדמעות.
מסובב ימינה, וגם שמאלה
הריצה אחרי האושר כבר החלה.
מחפש בין הבניניים, בין כול גורדי השחקים.
מחפש את האושר שעליו כולם מדברים.
עולה למעלה, יורד למטה
מסע מלא תלתלות, בחילה.
כולם אומרים 'אחרי ירידה תמיד באה העלייה',
אבל אני עכשיו רק במצב צלילה.
מחפש את אותו אור שבקצה המנהרה,
אבל המנהרה רק מאפילה.
מתחיל לברוח, מנסה לצרוח
אבל... כבר לא נותר בי כוח.
מזה לא נותר בך כוח ?!
אין דבר כזה!
אתה צריך להיות חזק,
אחרת איך תעבור את הדברים הקשים שיהיו עוד בעתיד?!
אתה עוד צעיר. .
יש לך הרבה לעבור !
ואתה חייב להיות חזק תמיד !
אם אתה צריך לדבר - אני פה בכיף !!!#@
ולא אכפת לי לעודד אותך או משהו..
הכל בשביל שתחייך [:
אוהבת 3> . .
וד.א:
החיבור ממש יפה,
נו טוב, כמו תמיד (: ..
רק חבל שכזה עצווב ... \ :
ואיי זה כלכךך אני..
אושרייי😢
יהיה טובבב..
זה הדבר האחרון שנותרר לקוות!
אוההבתת מלאא
בריי כהן😊
מאמי שלי אמרתי לך
כבר ואני אומרת שוב
אין ולא תהיה על הכתיבה שלך לעולמים
תמשיך לכתוב המון מאמי
ריגשת אותי ובאמת אני עם דמעות
בעיניים תמשיך לכתוב תמיד
אוהבת אותך הכי בעולם
מה שהיה לי להגיד שמעת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 26/02/2007) מאמי שלי אמרתי לך
כבר ואני אומרת שוב
אין ולא תהיה על הכתיבה שלך לעולמים
תמשיך לכתוב המון מאמי
ריגשת אותי ובאמת אני עם דמעות
בעיניים תמשיך לכתוב תמיד
אוהבת אותך הכי בעולם
מה שהיה לי להגיד שמעת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפי בכל מילה !!!
אתה? אחד המשוררים (:
תן חייוך הכל לטוובה ..
"החים יפים" - תנצל אותם !
תקום , תתחזק .
תראה שהכל יעבור בסופו של דבר ..
דוד שלילילילי,
זה פשוט ממדהים,
נכון =O
וממרגש
אווושאוש ?! אני לאאהוב אותך המון
תאמיד כאן בשבבילך :]
שנננניני :]
תודה על כול התגובות המחחמות....
עזרתן לי..😊
אושרי...
לא סתם קראו לך ככה...
מה שמסתתצר בשם שלך הוא משמעות ענקית
שכל אדם היה רוצה לעצמו 'אושר'
לא קל להשיג אותו אני יודעת
אבל עם רוצים באמת מקווים ומאמינים שהוא יגיע הוא יבוא
באמת אל תאבד תקווה תביא את הכוח הזה מהחברים מהידידות מהמשפחה
כי נשאר שם המון כוח שצריך לשאוב אז תפעיל
את מצב אוטומטי והשאוב ישאב הכולללל
אל תישבר ובטח שאל תיתן לשום דבר לגרום לסוג של שבירה אמלך
כי שום דבר בעולם לא שווה את הדמעות שלך..
אוהבתךךך
מור'צי 😊
מעיין, ממש כיף לשמוע את זה.. ועוד ממך,אז בכלל😊
מורצ'יקית שלי, כן אני יודע.
פשוט לפעמים הדרך מאפילה מאוד, הרבה יותר מידיי,
וכול הוורוד, שאני מוצא אותו בד"כ, נעלם, הופך אפור- שחור.
יהיה טוב... אני מחייך עכשיו וזה מה שחשוב😊
תודה ענקית לך על כול המילים היפות...
אין מילים ... מ ד ה י ם .