מיסתכלת על התיקרה וניזכרת בך,
בכאב שגרמת על שמחת חיים שממני לקחת.
על כל הזיכרונות שהשארת,
ועל איך שאת הלב שלי שברת.
על כמה אהבה הייתה לי בלב,
וכמה עכשיו זה כואב .
על איך שהיינו שנינו ביחד ,
ועכשיו זה רק אני כאן לבד, מתה מפחד,
מתה מפחד, להתאהב שוב,
מתה מפחד שאפגע שוב.
ובכל דמעה שזלגה מעייני,
הפסקתי לחשוב שאתה אהבת חיי.
רציתי להישתחרר מאהבתי אלייך,
אבל הלב לא נתן הוא הלך שבי אחרייך.
הלב שלי כואב, כל דמעה הופכת למשהו צורב
הנשמה נישברה וזה כל כך נורא.
כל דבר שמזכיר אותך הופך לסיבה לדמעה חדשה.
אני זוכרת איך שחיבקת,
איך שאותי עטפת בחום ובאהבה
ואני עכשיו מיתגעגעת אלייך נורא.
הלב השבור זקוק גם לחום הוא זקוק לאהבה חדשה
שאותו תשלים בחזרה למישהו חדש,
שאת מקומך ימלא,
לסיבה חדשה כדי להתחיל לחייך אבל ליבי
השבור יותר מכל זקוק לחיבוק חם וגדול כדי
לאהוב שוב.
סתם פריקהה
לאא יצא טובב יצאא עקוםםם
אוההבתת מלאא
בריי כהן
ממש עצוב מאמי מה קרה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE פורסם ב 26/02/2007
ממש עצוב מאמי מה קרה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי, סתם החיים התחילו להיות מסריחיים 😢
אוההבתת מלאא
בריי ככהן
מאמי שלי את צריכה לקחת סיכונים בחיים
ולהבין שנכון שנפגעת פעם אחת אבל שאת חייבת לתת צ'אנס
לעצמך ולאחרים לאהוב שוב ולנסות שוב עם אחד אחר...
ותזכרי שמה שצריך לקרות קורה!!!
מווואה
*מאיה*
ברווששש...
כמו שאומרים "מה שלא הורג רק מחשל"
אל תחשבי שאם הוא הלך..אז הכל חרב..
מפתאוםם תשתדלי להתחחזק(ואני יודעת שזה קשה!)
ותתחילי הכל מחדש..ופשוט תהני מהחיים!!!!!
מקווה שתתעודדי מאמיי..
אוווווווווהבת
-רעות-
QUOTE ברווששש...
כמו שאומרים "מה שלא הורג רק מחשל"
אל תחשבי שאם הוא הלך..אז הכל חרב..
מפתאוםם תשתדלי להתחחזק(ואני יודעת שזה קשה!)
ותתחילי הכל מחדש..ופשוט תהני מהחיים!!!!!
מקווה שתתעודדי מאמיי..
אוווווווווהבת
-רעות-
איתה^^^^^
ברוששש אל תפסיקי לרשוםםם
ואני פה בשבילך לכל דבר
לפ יווו
מור'צי 😊