מפתח.
אי שקט.
והיא ממשיכה.
דופקת על הדלת.
היא צועקת,
שנפתח.
אבל אין שם אף אחד.
אז היא כותבת.
כדי שהזיכרון לא יישכח.
שהמילים לא יברחו אל מעבר לדף.
ועדיין אין שם אף אחד.
והכל חשוך והיא בחדר לבד.
אז היא חותכת.
כדי שלא לשכוח.
שיישאר סימן מכל מה שנשאר,
שהעבר לא יימחק.
ושהכעס יידחק.
פנימה.
והיא תמיד תהיה לבד,
ולא יהיה שם אף אחד.
שידריך ושיתמוך,ויחזיק לה את היד.
אז היא בוכה. ושותקת.
בוכה ושוב שותקת.
ומקווה.
אבל שוכחת.
שהמפתח נמצא על צווארה.
גיבוו 😊
אוהבת מלאאא
בריי כהןן😊
יצא חמוד מאמי
תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE יצא חמוד מאמי
תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודדהה מאמי(:
אוההבתת מלאא
בריי כהן😊
מדהים[:
תכתבי עודד...
אוהבת דניאלי(:
QUOTE מדהים[:
תכתבי עודד...
אוהבת דניאלי(:
תודהה מאמיי(:
אוההבתת מלאא
בריי כהן😊
מהמממממם
תמשיכי לכתוב בובה
*מאיה*
מדההיםם !
אהבתי [:
אוהבבת
ליאני (:
וואו ממש מרגש !
יפה מאמי =]
QUOTE יפיתי-דבירוש פורסם ב 26/02/2007
וואו ממש מרגש !
יפה מאמי =]
תודדהה מאמיי(:
QUOTE מדההיםם !
אהבתי [:
אוהבבת
ליאני (:
תודהה מאמיי(:
QUOTE פורסם ב 26/02/2007
מהמממממם
תמשיכי לכתוב בובה
*מאיה*
תודהה מותקק(:
אוההבתת מלאא
בריי כהן😊
לא ממש הצלחתי להתחבר למשמעות או הסיטואציה שהשיר מנסה להעביר....
בכל מקרה החריזה ממש טובה 😊
QUOTE Love_Seeker פורסם ב 26/02/2007
לא ממש הצלחתי להתחבר למשמעות או הסיטואציה שהשיר מנסה להעביר....
בכל מקרה החריזה ממש טובה
תודהה(:
אוהבבת מלאא
בריי כהןן😊
ברייי
ממש יפהההה
את כישרוניתתתת:]
אל תפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 27/02/2007) ברייי
ממש יפהההה
את כישרוניתתתת:]
אל תפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊
תודה(:
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊