מוקדש לך,
יבוא יום ותקרא את זה
אולי אפילו עוד היום :\
תאמין לי, כמה שאני לא זוכרת את יום שישי בגלל ששתיתי, את מה שהיה איתך אני זוכרת טוב מאוד אפילו. זה כאילו נחרט בראשי, במוחי, לא רוצה לצאת משם. אני זוכרת בדיוק למה בכיתי זה היה מכאב, אין לך מושג כמה התגעגעתי וכמה שאני אוהבת. יש חלקים שכאילו מסרבים לצאת מראשי, כאילו נחרטו שם לעולם. היה לי כ"כ כיף איתך. אם רק היית יודע מה הרגשתי באותה הנשיקה הראשונה, באותו לילה. שומדבר לא נעלם - רק התגבר והתחזק. התחושות, הרגשות והאהבה 3> ! איך הלב שלי פעם בחוזקה שקירבת אותי אלייך, הנשימות שלך האלה, בלתי נשכחות. שפתייך נגעו בשפתיי, התגעגעתי למגע של השפתיים שלך. כמעט שכחתי את טעמם אבל, איך אפשר לישכוח כאלה שפתיים מתוקות ? והנגיעות והליטופים רציתי שזה לא יגמר לעולם, אבל זה גם לא נמשך הרבה זמן \: רציתי להיות רק איתך - שהם ילכו, שנהייה רק אני ואתה ' חדר חשוך, על המיטה.. תלטף את פניי ברכות כמו שרק אתה יודע, נשיקה קטנה על השפתיים ותגיד לי "אני אוהב אותך" ובאמת תתכוון לזה, תחבק אותי חזק אלייך, כמו שרק אתה יודע'. ככה רציתי וככה לא היה. אני זוכרת הרבה רעש, קיבלתי המון מכות בראש. שוב מפסיקים ושוב חוזרים לחדר של אחותך, אני זוכרת איך נשכבנו שנינו על המיטה, כמה התגעגעתי לתחושות האלה, הפרפרים בבטן, דיגדוג הזה, התרגשות מכל נשיקה. אתה כבר מכיר אותי ויודע מה טוב לי ומה לא. ככה לפחות נראה לי \: .. ושוב ה"תמונה" שלנו מתנשקים, חוזרת ואיתה הגעגועים שלא פוסקים. וברקע מתנגן השיר " זה הזמן, זה הזמן אני יודע וכ"כ מתגעגע, לך אני נשבע שזה נכון ואמיתי :[ " דמעה אחת זולגת על לחיי, ממשיכה לכיוון שפתיי, ונעלמת. אך שני דברים לא נעלמים ולא יעלמו מחיי - עד סוף ימיי, אתה ואהבתי אלייך.
3>
ל נ צ ח עד יום מותי.
קטעעע מדהיםםם!
תמשיכי לכתוב תמיד..
אוהההבבתת מלאא
בריי כהןן😊
😮
וואו. מהמם, וכ"כ מרגש. .!
ומי זה הבן שבקטע?
וואייי אין לי מה להגיד לךךך!!
חוץ מזה שזה מ-ע-ל-ף!!
את כותבת מדהיםםםםםםםםםםם (:
רגע זה מסופר על חבר שלך?
וזה אמור להיות עצוב או שמח?! כי לא ממש הבנתי =[
אני באמת דיי בשוק...
כולי דמעות גרמת לי לצמרמורת
דור שידרת כל כך הרבה כאבבב
יש לי שאלה לפני... אני לא יודעת
אם אני מתבלבלת אבל עכשיו יש לך חבר או שאין?
אני לא זוכרת למי היה חבר והם נפרדו ועכשיו יש לה חבר
זאת את?
בקיצור לא משנה לגבי מה שכתבת
דורו'ש אם לא תתני לו את זה
זאת תהיה טעות ענקית וחבל
תתני לו שיבין כמה את אוהבת
הדבר הזה יגע לכל בנאדם בלב
זה מרגש בטירוף ומלא אהבה
רואים כמה הוא חסר לך,
כמה את אוהבת אותו וכמה הוא חשוב לך!
אל תוותרי נסיכה את מדהימה
ויהיה לך טוב תרימי את הראש ותהיי חזקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה נסיכות שליי .. :[
שלומית.. זה ערן .. שפעם היה לי חתימה שלי ושלו "הוא הלך ולקח איתו את חיי " משו כזה
האקס ..
וליווש זה אמור להיות עצוב, לגרום לו להבין שאני אוהבת אותו למרות מה שקרה
שאני מצטערת ועדיין אוהבת
ומורני שלי ? התגובות שלך כ"כ מחזקות אותי..
את פשוט מדהימה !!
איזה יחס את מעבירה בתגובות שלך .. את יודעת לתמוך ולעזור כמובן (:
אני לא יודעת אם את מתכוונת אליי
אבל כן הוא היה חבר שלי וניפרדנו.. ואז היה עוד מישהו אבל סתם \:
והבאתי לו את זה.. הוא היה בשוק
הוא חשב ששכחתי אותו.. שמה שהיה ביום שישי היה חסר משמעות בשבילי
הוא לא ידע מה להגיד \: ואז אני הלכתי
התבאסתי.. :[ חשבתי שהוא יגיד לי שהוא אוהב אותי =\
😢
אוהבת אותתך יפה שליי !
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007)
שלומית.. זה ערן .. שפעם היה לי חתימה שלי ושלו "הוא הלך ולקח איתו את חיי " משו כזה
האקס ..
אה, כן?
יא. . ורגע, מה עם דוד? \ :
כבר לא אוהבת אותו, ניפרדתם?
QUOTE (שלומיתי144 @ 26/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007)
שלומית.. זה ערן .. שפעם היה לי חתימה שלי ושלו "הוא הלך ולקח איתו את חיי " משו כזה
האקס ..
אה, כן?
יא. . ורגע, מה עם דוד? \ :
כבר לא אוהבת אותו, ניפרדתם?
אני ודוד לא היינו חברים \: יעני עכשיו
בגלל מה שקרה יום שישי [ למרות שלא הייתה בנינו מחויבות ]
הוא התעצבן ואמר לי שהוא רוצה לשכוח אותי 😢
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 26/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007)
שלומית.. זה ערן .. שפעם היה לי חתימה שלי ושלו "הוא הלך ולקח איתו את חיי " משו כזה
האקס ..
אה, כן?
יא. . ורגע, מה עם דוד? \ :
כבר לא אוהבת אותו, ניפרדתם?
אני ודוד לא היינו חברים \: יעני עכשיו
בגלל מה שקרה יום שישי [ למרות שלא הייתה בנינו מחויבות ]
הוא התעצבן ואמר לי שהוא רוצה לשכוח אותי 😢
יאוו, איזה בלאגן !! O ;
לא יודעת מה להגיד לך. .
וערן אוהב אותך?
QUOTE (שלומיתי144 @ 26/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 26/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007)
שלומית.. זה ערן .. שפעם היה לי חתימה שלי ושלו "הוא הלך ולקח איתו את חיי " משו כזה
האקס ..
אה, כן?
יא. . ורגע, מה עם דוד? \ :
כבר לא אוהבת אותו, ניפרדתם?
אני ודוד לא היינו חברים \: יעני עכשיו
בגלל מה שקרה יום שישי [ למרות שלא הייתה בנינו מחויבות ]
הוא התעצבן ואמר לי שהוא רוצה לשכוח אותי 😢
יאוו, איזה בלאגן !! O ;
לא יודעת מה להגיד לך. .
וערן אוהב אותך?
לא יודעת .. אני מקווה שיום שישי / ראשון אני אדע :[
אז הוא אהב.. אבל קרה משהו ואולי הוא כבר הספיק לשכוח ..
יום שישי ששיתי.. בכיתי לו שהוא לא אוהב אותי והוא אמר לי שכן =\
אולי הוא אמר את זה סתם ..
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 26/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 26/02/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007)
שלומית.. זה ערן .. שפעם היה לי חתימה שלי ושלו "הוא הלך ולקח איתו את חיי " משו כזה
האקס ..
אה, כן?
יא. . ורגע, מה עם דוד? \ :
כבר לא אוהבת אותו, ניפרדתם?
אני ודוד לא היינו חברים \: יעני עכשיו
בגלל מה שקרה יום שישי [ למרות שלא הייתה בנינו מחויבות ]
הוא התעצבן ואמר לי שהוא רוצה לשכוח אותי 😢
יאוו, איזה בלאגן !! O ;
לא יודעת מה להגיד לך. .
וערן אוהב אותך?
לא יודעת .. אני מקווה שיום שישי / ראשון אני אדע :[
אז הוא אהב.. אבל קרה משהו ואולי הוא כבר הספיק לשכוח ..
יום שישי ששיתי.. בכיתי לו שהוא לא אוהב אותי והוא אמר לי שכן =\
אולי הוא אמר את זה סתם ..
יאו \ :
אני מקווה שזה נכון 3>
יוא , איזה עצוב :[[ ..
אני מקווה שיסתדר מאמי שלי 😊
יהיה בסדר
אם את צכה משו אני פה !! ..
3>
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 26/02/2007) תודה נסיכות שליי .. :[
שלומית.. זה ערן .. שפעם היה לי חתימה שלי ושלו "הוא הלך ולקח איתו את חיי " משו כזה
האקס ..
וליווש זה אמור להיות עצוב, לגרום לו להבין שאני אוהבת אותו למרות מה שקרה
שאני מצטערת ועדיין אוהבת
ומורני שלי ? התגובות שלך כ"כ מחזקות אותי..
את פשוט מדהימה !!
איזה יחס את מעבירה בתגובות שלך .. את יודעת לתמוך ולעזור כמובן (:
אני לא יודעת אם את מתכוונת אליי
אבל כן הוא היה חבר שלי וניפרדנו.. ואז היה עוד מישהו אבל סתם \:
והבאתי לו את זה.. הוא היה בשוק
הוא חשב ששכחתי אותו.. שמה שהיה ביום שישי היה חסר משמעות בשבילי
הוא לא ידע מה להגיד \: ואז אני הלכתי
התבאסתי.. :[ חשבתי שהוא יגיד לי שהוא אוהב אותי =\
😢
אוהבת אותתך יפה שליי !
את נשמה טובה וכל כך לא מגיע
לך את הכאב הזה הכל יהיה בסדר את תיראי
תרימי את הראש ואת תיראי שיסתדר לך!!!
אחרי כל ירידה יש עלייה
אני שמחה שהבאת לו
אני בטוחה שתתני לו כמה ימים
להבין בכלל מה הוא קרה והוא ידבר איתך!!!
זה לא משהו שקל לקרוא
מאמי כשקראתי את זה הייתי עם צמרמורת
ומלא דמעות הוא יבין מה יש לו בידיים
הלוואי שתחזרו להיות יחדד
מגיע לך טובבב ומגיעה לך אהבהה
הכל יהיה בסדר רק תעלי את החיוך
תצאי תהני תנסי קצת לברוח מזה
עד שהכל יסתדר
אבל את תיראי שיהיה טוב אני מבטיחהה
ואם את צריכה משהו אני פה תמיד
אוהבת אותך יפה שלי!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*