" אל תבכי בבקשה ...."
" איך אני לא יבכה אתה עוזב ככה ביום אתה נוסע ועוזב אותי אם זיכרונות לבד ..."
"אני לא רוצה לינסוע בבקשה ליאווור אני אוהב אותך את כל החיים שלי אל תעשי את זה יותר קשה ממה שזה "
"מתן אני לא יודעת מה להגיד לך אני יתגעגע ...."
"גמני יתגעגע נסיכה שלי ! "
"אולי יום יגיע ואחרי שנתיים אנחנו ניפגש ואם זאת אהבה ניהיה ביחד " אמרתי לו בחיוך מאולץ ננתי לו נשיקה אחרונה ויצאתי
ככה זה נגמר 😢
---------
אני ליאור בת 16 כיתה י' שער חום כהה כהה עינים חומות לבנה ולא מי יודע מה גבוהה אבל תמיד יש עקבים הא ;]
ומתן ? מתן הוא כל החיים שלי ב8 חודשים האחרונים רק שלפני יוומים הודיעו לו שאבא שלו היתקבל לעבודה בחו"ל הוא יהיה שם שנתיים , אבל שנתיים זה הרבה ואנחנו גודלים והכל משתנה ...
-------
הכל התחיל במסיבה בדום חגגו לי יום הולדת הייתי סטלה אאאאש
ואז ראיתי אותו חיוך כזה יפה ילד מהמםםם מזמן לא ראיתי כמוהו , ודווקא אלי הוא בא
" מזל טוב חמודה "
" מההההההההה ? אני לא שומממממעת ? חחחחחחחח "
"מזל טוב " הוא צעק
" האאאאאאא תודה כפררררררה תודההההההה "
הוא התחיל לצחוק
" מה מצחיק ? "
" את שיכורה חמווודה את מצחיקה בת כמה את ? 13? חחח "
" היווווום אני חוגגת 15 אני מבקקקקקקקקקשת ! "
" הא הייתי בכיוון ..."
" לא ממש , אפילווווווו קצת רחוק"
" למה בןןן כמה אתהההה שאתה יכול ככה לצחוק על קטיניםםםםם ? "
" מספיק גדול בשבילך חמוווודה ..."
" חחחחח הופה מישו מרגיש גדול 😁 "
פתאום הרגשתייייי סתירה
הסתובבתי ראיתי את לינוי הצפונבונית הזאת !
" יא בבבבבת זונה "
הבאתי לה סתירה בחזרה התחלנו לריייייב בתוך מעגללל שלא מלא ערסים אני מרגישה שעוד מישו עולה עלייייי אני רואה את מירב חברה שלה
חשבתי חשבתיייי יצאתי מהם ברחתי ראיתי את עידן הידיד הכי בעולם סיפרתי לו מה שקרה
הוא אמר לי אל תחשבי פעמייייים לכי אליה אם חברות שלך תוציאייייי עליה סכין 2 עלו עליך 2 !
ואני שכולי מסטולה בלי לחשוב פעמיים כמו מפגרת הלכתי והוצאתי להם סכין
הכנסתי לשתיהם ברגלייים ירד להם מלא דם אני מרוב לחץ התעלפתי
ושהתעוררתי ראיתי אותו , את היפה הזה שאין לי מושג מה השם שלו ....
" מה אתה עושה פה ?! "
" למה את מתנהגת ככה את בסה"כ בת 15 וגם שגודלים לא מתנהגים ככה .....!! "
"חחחחחח מה אתה בא להטיף לי מוסר ילד טוב ירושליים ? אם כן שחרר אותי ותלך מפה ...."
"לפני שאני משחרר אותך , אפשר את המספר שלך ילדונת ? "
" חחחחחח"
" מה מצחיק ? ..."
" אני שיכווווורה שכחת ? אני צוחחחחחחחקת גם שלא מצחיק ....."
" אז אפשר ? "
" אממממממ אפשרי חחחחח "
" תרשום תרשום ..... ******** "
" ניהיה בקשר ילדונת :] "
חייך והלך ....
--------
מפה התחיל סיפור אהבה שללללם ביני ובין מתני שלי 8 חודשים של אושר , מריבות סיכסוכים !
ועכששששששיו הוא עוזב אותי בחיים אני לא ימצא מישו כמוהוו 😢
עבר שבוע מתן כבר בחו"ל אפילו טלפון אחד הוא לא הרייים אלי מאז שעזב ...
ואני שבורה בבית בוכה מיללת שבחיים לי יהיה לי מישהו שיואהב אותי כמו מתן
"ליאוווווווווווווור , מישהו בדלת קומי תפתחי בבקשה אני במקלחת " אמא אמרה
פתחתי את הדלת והייתי פשוט בהלםם !!
הוא חזר?
מממממממדהים התחלה מווווווווווושלמת
אווהבת מואה
התחלה יפהה(:
מחככהה להמשך!
אוההבתת מלאאא
בריי כהן😊
יאאא, יפפפפפפה !!
תמשיכי מאמי :]
התחלה יפה מאמי :]
מחכה להמשך 😛
התחלה מדהיימה [=
תמשיכיי חומד.
מה עם המשךך?!!
אוההבתת מלאא
בריי כהן😊
יאו איזה יפההההההההההההההה 😊
אני רוצה המשכי המשככייי
ואיזה מסכנה שככה הוא עזב =[
אני עכשיו כותבת המשך (:
אוווווהבת את כולכן 3>
" מזה .... שפתיים עיינים אף שער ואפילו גבות רק מקווה שהדיבור לא אותו דבר כי אם זזה הוא הוא ניהיה ממש גבוהה בשבוע ! "
" מה ? " שאל אותו אחד שהיה בדלת
" כלום כלום לא חשוב .... רגגגגע תגיד שוב מה .."
" חחח " צחק " מה ? "
" אותו צוחק אותו מהההההה אפילו ! , מתן אתהאם עקבים או משהו ? "
" הא חחחח בגלל זה נבהלת כ"כ נעים מאוד , נועם ! אחיו הגדול של מתן "
" למתן היה אח גדול ? 😮 "
" כן פשוט הייתי גר בחו"ל ועבדתי במקום לשרת בצבא ... בעצם מה אנחנו עומדים ככה באתי לדבר .. אפשר להיכנס ? "
" האאאאאא כן כן בטח בוא תכנס רוצה לשתות ? , לאכול ? משו אחר אולי חח ? "
"נחמד מצדך ... אבל לא תודה בואי נישב איפשהו ..."
"אני יביא בכל זאת משהו אממ תיכנס לחדר שלי תלך במסדרת דלת שניה מימין ..."
הוא הלך לחדדר ואני במחשבות למה הוא לא סיפר לי שיש לו אח ? ומה הוא בא לפה פתאום ככה ?
מזה השטיות האאאאאאלה ביכלל ?
נכנסתי לחדר ודיברנו שעות ... הרגשתי שאני מדברת אם מתן כ"כ שמחתי זה עשה לי טוב בלב
" אז רגע דיברנו כ"כ הרבה ואפילו לא הצגתי את עצמי ..." אמרתי
" לא לא אין צורך אני כבר מכיר אותך 8 חודשים מהסיפורים של אחי , בטוח שאחי לא סיפר לך עלי נכון ? "
" אממ את האמת הוא באמת לא סיפר , אז אממ איך אמרת שקוראים לך חח ? "
" נועם "
" האא נכון אמרת לי נועם חח ..."
" אז אממ אני הולך , ונדבר ? "
" איך נדבר בלי מספרי הטלפון אחד של השני ... ? " צחקתי ;]
" חשבתי שלא תשאלי לעולם ... תרשמי ******* "
" חחחח רשמתיי , תרשום את שלי ********"
" אז נדבר ? "
" כן נדבר "
הוא הלך ואני סגרתי את הדלת ....
ואני ישר כמו כל הבנות מתקשרת לחברה הכי טובה !
" שניייי את לא מאמינה מי היה פה עכשיו !!! "
" מה ?? מי ?? דברי דברי את מלחיצה אותי !! "
" אאח של מתןןןןןןןןן ...."
" שמעתי עליו פעעעם .."
" למה מתן מסתיר אותו ? "
" הבנתי שהוא לוקח לו תמיד את הבנות ווווזה ענארף ! "
" ממש לא בא לי בטווווב עוד אחד כמו מתן שיואהב יואהב ויעזוב בסוף ..."
" חחחחחחחח "
" שני זה ממש לא מצחיק אותיי !!! "
" סליחה בובי ...בקיצור תשמעי אני עכשיו הולכת למור לעשות עבודה אני ידבר איתך ..."
" טוב בובי לאביו "
" לאביו טו "
סגרתי את השיחה הלכתי להכין לי שוקו טעים והלכתי למחשב ..
ישר כתבתי אווי
------
פה בינתייים @!
אני בשווווווק , יאוו אין דברים כאלה !
אהוב שלי אני מתגעגעת 😢
אחיות אוהבת !
-בפווווווווון-
-----
שלחו לי כל מיני הודעות מה נישמע , מה נינים וכאלה ....
*וככה עברו 3 חודשים ואני ונועם ניהינו ידידים ממש טובים בחודש הראשון ואז נועם טס למשפחה שלו וכמו מתן גם הוא ניתק את הקשר שלוווו איתי ...*
"ליאווווור את לא מבינה מה שמעתי !!!! " מור אמרה לי ...
" מה שמעעעעעעעעת ? "
מדהיםם 😛
מחכה להמשך :] [:
וואי ממש יפהה
אהבתייייי
המשךךךךךך..
ליגגגגגגגגגגגגגה:]]]
תמשיכיי
תוודה יפווות שלי !!!
מוווואה 3>