התגברתי על הפחד..
ודיברתי איתך על הכל
הוצאתי הכל ואמרתי הכל
וממה שפחדתי מכל
לא קרה..
האהבה שלי אליך לא חזרה(:
חודשים שמרתי הכל בפנים..
כי כל פעם שאנחנו מדברים
ישר אחרי זה הרגשות שלי חוזרים
אבל לא הפעם
הפעם רק קצת שמחתי ושם זה נגמר..
הרגש הזה לא חזר..
עכשיו אני יודעת ובטוחה
אני אותך שחכתי
כן כן אני הלאה המשכתי
וכאן אנו נפרדים...
העיקר זה שאנחנו עדיין ידידים
כן זה טוב שאנחנו מדברים..
ואת הקשר אני מסיימת בזה שאני אומרת
אני אליך לא חוזרת!(:
--------------------------------------
יאיייייי השלמנוו...
אמרתי לו הכלל אתמולל בערבבD:
הוצאתי הכללל!!!!!!!!
איזה כיףף זההה אבןן ענקיתת ירדה לי מהלבב!!!!!!!!!!!!
איזה אבןן צוק שלםם.. חחח





