מלאך במדים
אותו דווקא רואים
הוא לא כמו שאר המלאכים
הוא דווקא נמצא בן האנשים
מלאך לבוש מדים
נראה כ"כ מרשים
כל החברים ממך ניפרדים
ואני אותך עדיין לא ראיתי
עוד לא ניפרדתי, רק חלמתי
שאתה מלאך במדים
אתה מתגייס
איך חלפו להן השנים?!
עדיין נשארת מלאך..
אבל עם מדים..
תמיד תשאר מדהים
מלאך שלי..
חייל, בצ"הל עם מדים!
הרבה הצלחה
וגיוס נעים...!!!
תעזרו לי לשפר את זה כל מה שתעירו יעזור... 😊
לאבב יוו
גלו'ש 😁
במילה אחת
מדהים!!
אוהבבת מלאאא
ברי כהן😊
מאמי כתבת מדהיםם
ובאמת רואים שזה מהלב
שיניתי כמה דברים בודדים
מלאך במדים
אותו דווקא רואים
הוא לא כמו שאר המלאכים
הוא דווקא נמצא בין האנשים
מלאך לבוש מדים
נראה כ"כ מרשים
כל החברים ממך ניפרדים
ואני אותך עדיין לא ראיתי,
לרגע של הפרידה כה ציפיתי,
כי עדיין לא נפרדתי אז חלמתי...
שאתה מלאך במדים
אתה מתגייס
איך חלפו להן השנים?!
עדיין נשארת מלאך..
אבל לבוש במדים..
תמיד תשאר מדהים
מלאך שלי..
חייל בצה"ל
דרך צלחה לך שלוחה
ושיהיה לך גיוס נעים, קל והרבה שלווה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לפי דעתי אין מה לשפר מיוחד
שזה משהו שנכתב מהלב
תודה תודה...
נאפי מורני אהבתי את מה ששנית בבית השני אבל בסוףף.. אני חושבת שניסיתי להגיד את זה כמה שיותר קצר וקולע כי זה בעצם סוף... משהו שיסגור את המעגל של השיר אבל ממש תודה אני מאוד מעריכה את זה ששנית