זה לא שאת הולכת זה ,רק לוקחת עוד מעט מרחק
זה לא שאת חייבת ,זה רק אני רוצה להיות על יד
זה לא שאין בי רגש, זה רק הפחד מלהיות נכסף
זה לא שאין בי דרך ,זה רק רוצה למצוא אותה איתך
אם בכל זאת באת אז , אולי תרשי לי להראות
מעט ממה שיש בי, כל כך רוצה לתת לך עוד
עד קצה הגבול אין כוח, אני אלך גם בשבילך
ולא אדע מנוח ,עד שתתיני לי את כולך
זה לא שזה הבכי, זו רק דמעה אחת ברחה לאט
לעולם אני מוכן ללוות אותך, לצעוד ליד
אם בכל זאת באת ,אז אולי תרשי להראות
מעט ממה שיש בי, כל כך רוצה לתת לך עוד
עד קצה הגבול אין כוח , אני אלך גם בשבילך
ולא אדע מנוח ,עד שתתיני לי את כולך
זה לא שאת הולכת.......
אוהההתתת מלאאא
ברי כהן😊





