כשהאהבה נעלמת והכאב מתגבר
מעדיפה למות מאשר שייגמר
בידיעה שאת הולכת לכיוון מסוכן
רוצה להתקרב אבל מסתייגת
אוהבת, לא אוהבת
רוצה לאהוב כמו שמעולם לא אהבתי
רוצה לחיות כמו שמעולם לא העזתי
לחייך
לצחוק
לחבק
לנשק
לאהוב
אוהבת
לא אוהבת
שלכם,
האליי
מדההיםםם !!
באממת !
אני אפילו מזדהה..
אוהבבת אותתך !
ליאני (:
תודה רבה ליאנוש :]
😁
האליי
את כותבתת יפהה
אוהבבת מלאא
בריי כהן😊
ברוכה הבאה לאתר מאמי תהני
ממש נהנתי לקרוא את מה שכתבת
יצא מלא אהבה אבל עצוב באיזה מובן
תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפההה בייבי ....
יש כישרון
תמשיכי לכתוב =]
תודה רבה אנשים :]
שמחה שאהבתם
האליי
ממש יפהההה
תמשיכי לרשום תמיד
וברוכה הבאה לאתר=]
מור'מי 😊
תודה רבה :]
אני ארשום פה עוד בימים הקרובים
אוהבת
האליי