היי זה לא הסיפור הראשון שכתבתי .. אבל זה הסיפור הראשון שאני מפרסמת כאןן..
בקשה תגיבוו לי..=] זה סיפור בהמשכים..ועוד איזה יומיים שלושה אני יפרסם את הפרק השני..=]]
קריאה נעימה 😉
"אפשר לצאת לשתות?" שאלתי את אורה המורה שלי..
"זריז.." היא ענתה...
יצאתי בדילוגים מהכיתה לכיוון הקולר...
ואז ליד הקולר ראיתי את אור ...
לגמתי מהמים של הקולר והרמתי את ראשי...
" היי..מורן..מה קורה ?" הוא שאל אותי בקול מתחנףף...
" הכל בסדר..." עניתי לו בעצבים..
” תגידי יש מצב שאנחנו חוזרים?.."
"לא.." אמרתי לו ,
לקחתי עוד שלוק מהמים הקרים בקולר ועליתי חזרה לכיתהה..
אורה המשיכה ללמד מטמתיקה ואני רק חשבתי... על כל כך הרבה דבריםם...
האם אי פעםם.... ליאור יציע לי חברות?!?..
ולמה אור לא מבין שאני כבר לא רוצה אותו ולדעתי זאת הייתה ממש טעות ..שהיינו ביחד.. הוא פשוט לא מבין את זה הוא שואל אותי כל יומים עם אני רוצה לחזור אליוו..
נשמע הצלצול ללכת הביתה...ואני כרגיל הלכתי עם רוני..
רוני : נו מה קרה ?... עכשיו?! שוב את חושבת על ליאור?
אני : מה אני יכולה לעשות?! אני לא שולטת ברגשות שלי..
רוני : צאי מזה..הוא חבר של ענת..ענת בחיים לא תוותר עליו..בטח לא בשבילך!..ובטח לא אחרי הריב שהיה לכן..
אני : אני יודעת... אני לא מצפה שהוא יעזוב אותה ויבוא אלי הרי זה ברור היא הרבה יותר יפה ממני והרבה יותר מקובלת ממני..
רוני : לא יודעת...בעצם..אני בכלל לא מבינה מה הוא מוצא בפאקצה הזאתתי..
הגעתי לבית שלי.נתתי לרוני נשיקה בלחי ונכנסתי.. אכלתי...התקלחתי והתישבתי על המחשב.. התחברתי לאייסקיו.. ושמתי באווי..:
" פה?! תלוויי למי..=][=
רוני אני אוהבת אותך דברי איתי היום.
ילד=> אני כל כך אוהבת אותך..לו רק היית יודע..=\ "
שלחו הודעה... זאת הייתה רוני....
רוני : " את עדיין חושבת עליו מאמי או שעבר לך?! "
אני :" הוא לא יוצא מהמחשבות שלי!!?... כל כך באלי לחבק אותו.."
רוני : " =\... "
פתרום שלחו לי הודעה...
פתחתי את החלון הודעות ואתם בחיים לא תאמינו מה היה כתוב שם!!..........
טוב תגיבו המשך בקרוובב...מבטטייחהה..=][=





