כאשר הרגש בא במגע עם הכאב/ משי אייד
כאשר הרגש בא במגע עם הכאב
כל הזרם עובר הישר לתוך הלב
ולא ניתן לעצור בעדו עם היד או עם נגיעה.
הזרם הזה עובר רק בגלל חוסר הידיעה.
חוסר הידיעה שלך לדעת, להעריך
חוסר הרגש להרגיש
וכל מבט שלך, כל הנפת יד
עוברת בי בצביטה.
איני יודעת עוד אם הצביטה היא אהבה
או שהיא כואבת, כמו המעשים הכואבים שלך.
ואני מביטה עלייך, ומפנה מבטי אל הרקיע
ורואה אותך מלמעלה, מנסה בי להשקיע.
אומר לי מילים יפות, ללא תוכן, ללא מסר
ושום טיפה שלך, לא נוגעת בגופי ומנסה לחמם.
ואני שואלת את עצמי, למה הכאב?
למה אני עוד ממשיכה בו להתאהב.
והתשובה היא כה פשוטה שזה כואב.
חברה שלי המדהימה הזאת רשמה אותו :]
תראו איזה כשירון היא !
ברגע שאהבת
הפנמת
ולא הרגשת עוד מאומה
ברגע שאהבת
אבל ברגע שהפסקת
חזרת למציאות
ולא הבנת עד כמה אהבת
אבל יש משהו שעל אהבה גובר
וזה הדרור
ולי לא היה דרור..
לי לא היה חופש
וזעקתי אליו
ורצתי אליו
והוא לא הקשיב
עד שתפסתי אותו בחוזקה
ואת האהבה שחררתי מעל שכמיי
כי אותו למדתי לאהוב
אך גם למדתי לשחרר...
משי חברה שלי רשמה :]
סוף סוף אני מאושרת
סוף סוף הצלחתי להיות מישהי אחרת
סוף סוף הגיעה השעה שבה אקום עם חיוך
סוף סוף הגיע הזמן שלא אהיה סתם גוף
כי יש את האושר בי, ואת השמחה, ויש את ההרגשה
ויש את הידיים שמלטפות ויש את השפתיים הרכות
ויש את הלב
ושאותך מישהו אוהב
מי שמרגיש זה בעיקר הלב
לכל אחד יש מטרה בחיים שמאפשרת לו לצעוד קדימה
איני יודעת מה המטרה שלי עדיין, אבל האהבה
נותנת לי כוח להמשיך לצעוד, להמשיך עם הראש מורם.
ותמיד חשבתי שאתקע על אותו בנאדם
זה קרה לי איתו, עד שהוא הופיע
הוא שינה את חיי במפתיע
הוא הראה לי עולמות שונים
הוא הראה לי איך אנשים אוהבים
הוא הראה לי שיש לי עוד הזדמנות
שיש מישהו שכן חושב עליי למעלה
ויודע שאת ההזדמנות הזו אני אנצל
והפעם אני לא אתנצל
על כך שלא ניצלתי את מה שאהוב נתן לי
כי הפעם אני אתן לו בחזרה
הפעם אני אראה לו שאני אוהבת אותו באותה מידה
ולפעמים שאני חושבת מהי אהבה
אני יודעת שזהו רגש שמופיע
אצל אנשים מיוחדים
אצל שני אנשים שהמבטים נפגשים
שהלב פועם כמו שעון ממהר
שהפרפרים בבטן רוצים להתעופף
שכולך רועדת ומצפה כבר לשפתיים שלו
שהוא אומר לך "אוהב אותך" ואת אותו
ושמגיע הרגע שאת ממש מאוהבת
את תעשי הכל בשבילו
לרגע הזה הגעתי היום
ואני הכי מאושרת בעולם
כי אני יודעת שהרגע הזה לא נמשך לעולם
כי יבוא יום והוא לא יהיה עוד אף פעם!
שלך לעד, חסי שלי - חלילה.!
תקראו כמה פעמים ואז אתם תבינו..
טענתי חופש, טענתי לשחרר, חשבתי שזה עוזר.
הוא בא אליי, אלמוני שהכרתי כבר, אבל הפך לאחר.
אני טוענת שלולא הוא, הוא היה חוזר
החיבוקים שלו ושל ההוא, נראו כל כך בעלי אמון
התבלבלתי, ערבבתי, ומשהו אחד הפסקתי.
העדפתי, להישאר עם השני, זה שהיה איתי.
אבל הבנתי, שגם אם אני אוהבת אותו והוא לידי.
מי שאיתי היה זה שהיה רחוק ממני.
ההוא אהב אותי, הוא לא אוהב.
כולם מסתכלים עלי ואומרים, "הגלגל מסתובב?"
אולי טוענת אני שכן?
אולי מי שאיתי, לא אוהב, אלא זה מעיין שכבה של קסם אהבה?
אבל בעצם הכישוף הוא על אותו אחד, שבגללי עזב?
לא יודעת כבר מהי אהבה
לא יודעת אם זה הורמון או סתם מכה
לא יודעת מתי להרגיש שזה שונה, מכל הפעמים האחרות
לא מודעת לרגע שבו הלב מפסיק לאהוב
הרגע בו הרגש מפסיק לפעול.
טעיתי, ומותר לטעות.
אבל איבדתי אהבה ראשונה
אהבה שלעולם לא אוכל להחזיר
היום אתם שואלים אם הגלגל מסתובב.?
אני אומרת, כן.
ואיי היאא כותבת יפהה:]]
אוהבתת מלאא
בריי כהןן😊
אהבה
יש מילים לתאר.
אהבה, זה משהו מהלב
משהו שלפעמים מביך
וכואב
אבל אהבה, זה יד מלטפת ושפה אוהבת
זה לא תמיד, "אוהב אותך"
זה לפעמים נשיקה במצח או סתם הודעה..
אהבה, זו מילה עם צמרמורת בגוף והשם של אותו אחד תקוע לך כל היום מול העיניים
שאת רואה את עצמך איתו, לאורך שנים...
אהבה - לפי המילון, זה רגש.
לפי המילון שלי, זה רגש מוזר שהוא לא מתחשב בדת, גזע או מין.
הוא מתחשב בפנים. הוא עובר בין כל חלק וחלק בגוף ובוחן אותו
רואה נקודות חולשה ומרפה אותן, הרגש בעצם - הוא זה שמניע אותנו.
אהבה
יש מילים לתאר.
על הכיסא מתגלגלת כל הגוף
חושבת מה יהיה ואם כזה פשוט
לבוא איזה יום אחד לשבת בחצר
לספור חלזונות, לשכוח את האחר
ואז אתה באת
זה מהדואר, חדש, צעיר
בא למסור מכתב, עוד חשבון בנק מהיר.
ואני מתנשפת, עליו בטעות
מזמינה אותו לקפה, או שזה סתם איזה תרוץ
יושבים מתחממים מול התנור
אין כסף למזגן אפילו לא לגפרור
ובנוסך להכל, ליבי עוד שבור.
כן, הוא השתמש בי והלך
השאיר אותי עם כפתורים על חתיכת בד.
פותחת את הארון, מנסה למצוא משהו מועיל
מוצאת רק מכתבים, הוא עובד נורא זהיר.
מכתבים של "אוהב אותך", ושל "אחזור בקרוב".
כן, הוא חזר אבל היה צריך לעזוב
לעוד איזו עבודה, או לעוד איזה עובדת
זאת ההיא מלפני כמה חודשים, או אחרת
ידעתי שהוא לא כזה נאמן
כמו כלב של עיוור
למרות זאת, רציתי לחתוך, ללכת לאחר
למצוא אהבה חדשה, להיות מישהי נקייה
אבל תמיד הוא שם, נמצא מולי
מחכה לי, לבד, או ביחד.
אבל לא איתי.
אף פעם אני לא אבין אותו, את כולם
הם רוצים יותר ויותר שיש להם את הטוב ביותר.
הם מחפשים את מה שאין בך, הולכים לחפש אותו בעוד איזו אחת
לפעמים היא לא יודעת, שהיא עוד מחט, בערמה של שחט
הוא לא אוהב אף אחת.
הוא לא אוהב.
הוא לא.
הוא לא שווה את זה.
כותבת יפה מאוד מאוד!
למה היא לא נרשמת לאתר מאמי?
מספיק להיות בוגר/משי אייד
אני תמיד אומרת שאני מספיק גדולה
גדולה כדי לשמוע, גדולה כדי לראות
גדולה כדי להבין מה לעשות
לפעמים אתה נקלע למצבים שבהם אתה קטן
לפעמים אתה במקומות, שהעולם כזה קטן
ואתה פתאום מבין, איך זה אפשרי?
ואתה פתאום קולט
מה החשיבות של "גדול" באמת
אז, אתה כאילו מתעורר, מעוד פנטזיה להיות בוגר
ואתה צוחק מהתרגשות
ומבין פתאום שלהיות גדול זה לא פשוט
אז אתה אומר לעצמך, אולי עדיך שהגוף יגדל אותך
שתרגיש מתי זה נוח להיות בוגר
ומתי להרגיש שאתה מישהו אחר
ילדה קטנה לא תהיה אישה אם תשים נעליים גבוהות
וילד קטן לא יהיה גבר עם ישים עניבות
אז ילדים קטנים, תנו לגוף לגדול בקצב שלו
ולא לתת לעצמך לזרז אותו
ילדים חושבים שלהיות בוגר זה לא להיות קטן
אני אומרת, להיות בוגר זה שדלת תיפתח ותראה עולמות חדשים
תראה אנשים, אותם אנשים, בצורה מעט שונה.
תראה אותם, תראה את עצמך .
אל תיתן/משי אייד
אל תיתן לשקר לנצח
ואל תיתן לאמת לחכות
תכה את הרע במלוא הכוח
ותן לאמת את הרוע לפנות
זה מזיק לכולם בלי בעיות
זה כמו מחלה שאי אפשר לראות
היא פתאום מתפרצת כלהבה
ושהיא כבר בחוץ
אתה שוכח מאיפה היא פרצה
זה כמו אהבה שנשברת כמו כוס
שאתה רוצה לחבר אתה יכול רק לנסות
זה כמו התרופות שמחפשים למחלה
עד שמגלים שאין לה סוף טוב
יש לה רק התחלה
זה כמו ילדה תמימה שחושבת שהכל טוב
עד שהיא עצמה חשה בכאב שהוא כל כך קרוב
זה כמו שכולם חושבים שלחלל אין סוף
ועד שמגיעים לנקודה בה אתה קרוב
נגמר המיכל אוויר ואין כבר מה לעשות
השקר ורוע מזיקים לכולם
אז תעצור את זה כל עוד אתה יכול
אולי אתה!, תציל את העולם.
QUOTE (oshri_Ok @ 24/02/2007) כותבת יפה מאוד מאוד!
למה היא לא נרשמת לאתר מאמי?
אני לא יודעת למה היא תירשם אני אשכנע אותה ..[:
יש לה כישרוןןןןןןןןןןןןןןןןן
אהבתי מאוד מאודדדד
תגידי לה שתמשיך לכתוב
היא כותבת עם מלא אהבה ורגש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואוווווווווווווו
היא רושמת נוראא
יפה
שתירשם לאתר
היא לא תפסיד:]]
מור'צי 😊
QUOTE (נאפי @ 24/02/2007) יש לה כישרוןןןןןןןןןןןןןןןןן
אהבתי מאוד מאודדדד
תגידי לה שתמשיך לכתוב
היא כותבת עם מלא אהבה ורגש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון!@
אני גם אמרתי לה את זה
כנ"ל לגבי מורו'ש :]
היא כותבת ממש יפפה
אולללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללי
שתרשום עוד?