גלימה שחורה עוטפת את כולך,
גלימה שחורה, מכוסה בדם מליבך.
הדמעות זולגות, הרוחות לך שורקות
מבזות, צוחקות, אותך משגעות.
מכה בראשך, להשתיק את הרוחות
אבל שריקותיהן מתחזקות
עינייך מתגלגלות ומלהחזיק
את כובדו של העולם, הן נופלות.
שמוטה על הריצפה, מתכסה עם הגלימה
רוצה להיעלם, לשמוע כבר את קולה של השתיקה,
לטעום את טעמה של הדממה.
עצובבבב 😢 ,אבל יפהה
אוהבת מלאאא
בריי כהן😊
מדהים!!!
😢
אתה כותב כל כך יפה!!!
מדהיםם !
עצוב ומרגש..
יש לך כתיבה כל כך חזקה..
אוהבבת
ליאני (:
אושריקקקק מאמי...
אתה פשוט כישרון אין מה להגיד!
כל פסיק כל שורה עושה את שלה...
מדהים מדהים מדהים
אהבתי נוראאאא
תיהיה חזק מאמי התקופה תעבור מהר מאמי
תחשוב חיובי יהיה חיובייי
אוהבתךךךךךךךך
מור'צי 😊
יפה יפה .
רוצה להיות חבר שלי ?
חחחח 😊
יהיה טוב נשמה .
מאיה
איזהההההה עצובבבבב
מאמי שלי הכל יהיה בסדר
אתה מלאך יהיה טוב
אוהבת אותך כל כך
ורוצה שיהיה לך כבר טוב
רוצה שתהיה מאושר
אתה כותב הכי יפה שישש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ארווווסססי,
אחד השירים היפים שלךך!!
ממש יפפפה
טוב כפרעלייך כל מה שאתה כותב יוצא מדהיםםם
אוווווווווהבת 3>
יייוווו, כמה תגובות!
תודה תודה ועוד פעם תודה!
השיר לא עליי כמובן, כתוב בלשון נקבה... אבל תודה
לכול מי שזרק מילות עידוד😊
מאיה, בכיף..חחחח..
תודה רבה לכן....
אני אישית אהבתי את הקטע הזה,
ואני רואה שגם אתן... תודה שוב!😊
אושריייייי
זה מוווווווושלם!
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 25/02/2007) אושריייייי
זה מוווווווושלם!
חחחח איזו חמודה!!! 😁
שמח שאהבת. . 🙄 😎
מדהים כמו כל דבר שאתה כותב .