לא יכולה , מרגישה כמו בובה
רוצה להרגיש מזה כשלא רבים
רוצה לאהוב , להשיאר איתך תמיד קרוב
אז מה שאנחנו הכי לא מתאימים?
או לפחות מה שכולם אומרים
בגלל הריבים,עצבים .
אז בוא נחתוך?
ואז מה הלאה?
רוצה שבשקט נסבול ונאוהב .?
אני יודעת שאני לא יחזיק מעמד
לא ככה ואחרת
אז איך ממשיכים מפה..ועם בכלל יש דרך אחרת?
מאמי בכל מערכת יחסים
יש ריבים זה טבעי אבל גם יש גבול
אני מאמינה שאם תעשו
שיחה רצינית של איך להמשיך
ובמה להמשיך זה יסתדר
אל תוותר על אהבה
כי זה דבר חלומי
שאין להרבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עצובב 😢 ,אבל יפהה
אוהבבת מלאאא
בריי כהן😊
QUOTE מאמי בכל מערכת יחסים
יש ריבים זה טבעי אבל גם יש גבול
אני מאמינה שאם תעשו
שיחה רצינית של איך להמשיך
ובמה להמשיך זה יסתדר
אל תוותר על אהבה
כי זה דבר חלומי
שאין להרבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה איתה
פה בשבילךך
ואל תפסיקי לרשוםםםם
מור'צי 😊
QUOTE (נאפי @ 24/02/2007) מאמי בכל מערכת יחסים
יש ריבים זה טבעי אבל גם יש גבול
אני מאמינה שאם תעשו
שיחה רצינית של איך להמשיך
ובמה להמשיך זה יסתדר
אל תוותר על אהבה
כי זה דבר חלומי
שאין להרבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא את לא צודקת...
עזבו אתם לא תבינו...אבל תודה בכל זאת.
אוליי תנסי להסביר מה קרה?!
אם את צריכה משהוו אני פה!
315172219
לא מאמי תודה אבל עזבי לא בא לי לדבר על זה..תודה בכל זאת :]
טובבב בכלל זאתת, שתרצי אני פהה:]
אוהבת מלאא
בריי כהן😊