שוב חומות של שינאה נבנות
עוד לבנה ועוד לבנה סביב ליבי מתאגדות
יוצרות חומות, בלתי שבירות.
מסתכל למעלה, לאי שם במרומים
במקום שבו שוכן לו האלוהים.
מרים ידיי לשמיים, משתטח אפיים
זועק וחותך ידיים.
'די, הפסק' נשמע קול מסביבי
ופתאום הדם חדל מלזלוג מוורידי
ניסיתי לחתוך עוד, עמוק יותר
הרגשתי כאב עז, כזה שלא ניתן לתאר.
עיניי צורבות מדמעות, ליבי בונה מסביבו חומות
רוצה לזעוק לעולם - 'אני זה לא מה שאתם חושבים,
דיי... להעמיד פנים- כבר אין לי כוחות!'.....
מדההההההההההההההההההההההההההההההההים!
דררררר כולי צמרומורתתת!!!!!
אושרי כולי עם דמעות נסיך
אני יודעת שאתה סובל
שכואב לך וקשה לך
אבל אמרתי לך ואני אגיד את זה שוב
זה לא יהיה לנצחח
הסוף של זה קרוב רק תרים
את הראש ותגיד אני לא מוותר
אני לא נשבררר
אתה לא צריך להעמיד פנים
כי גם אם אין לך כוח אתה וכולם יודעים
שאתה חזק ואתה לא תוותר
אתה לא תתן לכאב הזה להפיל אותך
מאמי הכל יסתדר
אני אוהבת אותך ושולחת לך מלא
חיבוקים לכוח
ותדע שאני מתה עלייך הכי בעולםםםםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני עם מורןןן..
אושרי אתה חייב להיות חזק כי הסוף קרוב
ואז תתחיל תקופה חדשה רק תכניס את זה
לעצמך טוב טוב לראש ותחשוב חיובי
אל תעמיד פנים תיהיה אתה עצמך
ומי שסביבך צריך לקבל אותך כמו שאתה
אין מה להסתיר תגיד מה שכואב אל תשמור בבטן.
הכי חשוב זה לא להישבר ולהתגבר על הכאב הזה ולא לתת לו לנצח אותך
מערכה ראשונה עברת וניצחת ובגדול וככה בכול המערכות!
אל תישבר יהיה טוב בסופו של דבר אתה תראה...
פה בשבילך אתה כבר יודע ולא פעם דיברנו על זה
תמשיך לרשום תמיד תמיד...
ואתה ממש מוכשר גרמת לי לצמרמורת כאלה..[[[[[[]]]]]]]]
לפ יוווווווווווווווווו
מור'צי 😊
תודה על כול התגובות... חיממתן את הלב ועשיתן טיפה יותר טוב..
סתם תקופה מחורבנת שתעבור...
נקווה שמהר😊
איזה יופי. הכתיבה שלך מ-ד-ה-י-מ-ה.. (:
אל תפסיק לכתוב, אתה מעביר את זה כ"כ יפה 😊
יהיה בסדר :] תחייך 😛