הלוואי והכאב יהפוך אדיש
הרגש כבר לא ירגיש
הדמעה תנמנם
והכאב יעלם
אתה לא כאן
וזה כואב
הלב לשכוח מסרב
הגעוע מתעצם
הלב רוצה לצרוח
רוצה אותך פה, עימי
אבל כל כך רוצה לשכוח..
רוצה כבר לא לחשוב
רוצה אותך להדחיק
אינך יוצא מראשי
מבלבל, מעיק..
הדמעות כבר לא יורדות
הן מצטברות מבפנים
מנסות להירגע
לשכוח, להפנים
הלוואי והכאב יהפוך אדיש
הרגש כבר לא ירגיש
הדמעה תנמנם
והמחסור יעלם
רוצה אותך קרוב
רוצה שוב להרגיש
לשמוע את הריח
להריח את הקול
לטעום את המגע
לחזור שוב להכל..
עוד מנסה להבין
מה בדיוק מרגישה
הלב מהסס
מבקש מנוחה
מנוחה ממך, מהגעוע
מהמחשבות הבלתי פוסקות
מנוחה מהתסכול המתמשך
מהעבר, הזכרונות..
הכאב הפך אדיש
הרגש כבר לא מרגיש
הדמעות כבר יבשות
והעניינים נעצמות.
קטע שכתבתי אתמול..
אני אשמח אם תגיבו..
אוהבתת
ליאני (:
ליאנוששששש
את פשוט מושכרתתת
ממש אהבתיי
ואני פה בשבילךךךך
לפ יוווו
ואל תפסקי לרשוםםםם
מור'צי 😊
וואו 😮
אחד היפים והמרגשים !
איזה מוכשרת O ;
ליאנייי זה פשוט מדההההההההההההההההההיים!!
אין אין לי מיליםם
כמה אני מזדהה עם זהה גאד!!...
בעזרת השם הכל יהיה טוב((:
רק תני לזמן לעבור..
ואם את צריכה משהו אני פהה((:
432057344 ((:
וואו תודה בנותת !
ממש העלתן לי חיוך על הפנים [:
אוהבת אותככן !
ליאני (:
QUOTE (ליהיאאא @ 23/02/2007) ליאנייי זה פשוט מדההההההההההההההההההיים!!
אין אין לי מיליםם
כמה אני מזדהה עם זהה גאד!!...
בעזרת השם הכל יהיה טוב((:
רק תני לזמן לעבור..
ואם את צריכה משהו אני פהה((:
432057344 ((:
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מדהים
אוהבת מלאאא
בריי כהן😊
תודדה !
שמחה שאהבתתן [:
אוהבבת המוון !
ליאני 😊
כל כך כל כך יפה
באמת
ליאן את באמת מוכשרת תתחילי לעשות עם זה משהו!
כל תחושה אמיתית שבאה מהלב הופכת את השיר לכל מיוחד ומוסיפה בו חיים שאף דמיון אפילו המפותח ביותר לא יכול להוסיף...!!!
פשוט מדהים רואים שזה מהלב!
תודה מתוקקה [:
שמחה שאהבת .. 😊
וואי ליאני ... זה כאילו כתבת את הקטע הזה עליי ..
כל מילה, כל משפט, כל שורה , בית .. הכל ..
הלוואי ובאמת היה אפשר להדחיק הכל,
לגרום לדברים להישכח מהזכרון ..
כי אולי לפעמים באמת עדיף בלי אותם זכרונות מתוקים,
כי יש יותר מידיי זכרונות מרים שמתווספים עליהם ..
אוהבת אותך , באמת כתיבה מדהימה ..
יאו ממש יפה !!
ומרגש ביוותר \;;;