בתוך ים של דמעות
מחפשת פתח מפלט
מרגישה את הדקירה עמוק בפנים
משתדלת כל כך להפנים ..
כאילו כלום לא קרה
האהבה הייתה ונעלמה
ההתנהגות מצידך משקפת ריחוק
אך אני יודעת שכל שאתה רוצה הוא חיבוק
אתה מראה שלא אכפת לך
שלא מזיז ..
שממני שכחת ..
שכבר המשכת ..
ואני כמו טיפשה
אליך חוזרת
משפילה את עצמי
בפתח נשארת
עליך לא מוותרת
אפילו שיודעת שעדיף
שצריך ..
ואתה במקומי כבר המשכת
כאילו לא הייתי
כאילו לא הכרת אותי ..
בתוך ים של דמעות
מחפשת פתח מפלט
מרגישה את הדקירה עמוק בפנים
משתדלת כל כך להפנים ..
אני שונאת אותך כל כך ..
מאמי את יודעת מה הוא רוצה
אז תתני לו את החיבוק הזה
אל תתני לריחוק להמשיך
את כותבת מושלםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיי..
כלכך עצובב
אבל את כותבת מדהים!
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
וואיי ממש יפה!!
ועצוב:\\
ואת כותבת מדההים!!
מאמיי אם הוא מתייחס אליך בצורה
מזלזלת תשתדלי פשוט להתרחק בסופו של דבר הוא יבין
שההפסד?כולו שלו!!1
מקווה שתתעודדי:]
אוווווווהבת
-רעות-
לירנייי
קטע עצוב:[
אבל את חייבת להמשיך הלאה כמו שאמרת
הוא כבר המשיך אז הגיע הזמן שגם את
זמן ירפא הכול אל דאגה
הגלגל הוא עגול והוא מסתובב תאמיני לי
אל תסבילי כי הוא לא שווה את זה
אוהבתך הכי שישישי
ופה בשבילך בכל שעההה
מור'צי 😊
אל תיהי עצובהה😢 יש עוד פול בנים בעולםםם הזהה והוא ממש אבל ממש לא שווה אותך!!!
תראי איזה מדהימה את אל תתני לו ת'תענוג לשחק בך.... זה הפסד שלו לא שלך!
יהיה טוב!
ברושש
עצוב..אבל כתוב פשוט מושלם.!
אני כל כך מבינה אותך .. :|
ויודעת מה? אולי באמת תתני לשנאה הזאת להשתלט על הרגשות שלך..אולי היא תעזור לך להתגבר על כל מה שאת מרגישה כלפיו ופשוט להמשיך הלאה..
אוההבת מלא !
ליאני (:
שנאה זה לא פיתרון.
נכון, הוא מעאפן, הוא יצור, הוא אידיוט
אבל לא מגיע לו שתבזבזי עליו ולו טיפת אנרגייה!.
תמשיכי בחיים שלך, עם כול הצער שבדבר
וכול הכאב.
"זה כואב, זה ייכאב, אבל תפקידי- לנגב לך את הדמעות"..
אני פה, לכול דבר ...
אוהב אותך
מגיבה אחרי הרבה זמן , סורי :/
מה שחשוב לי להגיד זה רק שאתם הכי צודקים בעולם,
ואני בטוחה שהזמן יעשה את שלו לטוב ולרע ..
[וב"ה לטוב..]
אוהבת אתכם כל כך ..
וקטנצ'יק אתה הכי מדהים שיש, תודה על שיחת הטלפון באותו יום שבת,
תודה על ההודעות המעודדות.. ובכלל תודה על מי שאתה ..
לא תודה על מי שאני, תודה על מי שאת!
תודה לך שאת כזו מדהימה.. תודה לך שאת כזו נסיכה,
אישה, בדמות מלאך!
אני באמת פה בשבילך..