זה פשוט שאני והיא דומות, כל כך דומות,
ולא מבחוץ כמובן, אלה מאיך שאנחנו חיות .
שנים על גבי שנים הציפורים קיימות
אבל רק באותו יום פתאום עצרתי לראות,
ואז, אז הבנתי עד כמה אנחנו דומות,
הכל מתחיל בזה שהוא, הוא שבר אותי
הוא, הוא שבר את ליבי!
ובאותו יום פשוט נשברתי...
ולבכות התחלתי
אז לחזור באוטובוס ויתרתי
וללכת ברגל בחרתי
מה אם הגשם שירד אתם שואלים?
הוא שטף לי ת'פנים
ואז את כל הדמעות לא רואים..
ועוד מסכה יוצרים....
אבל אז, הגשם פסק והשמש יצאה
והיא הציפור הקטנה לא ויתרה
היא לעוף הייתה חייבת ואת כנפיה פרסה
ועמדתי שם וראיתי הכל, איך שהיא ממשיכה
וזה לא משנה מה היה לפני ומה קרה
ואמרתי לעצמי אני, אני לה די דומה
אני חשבתי שאם אני יעשה כיאלו כלום לא קרה
אז הכל ימשיך כמו שהיה...
אבל לי לא הלך הנה היום נשברתי
ולבכות בגללו התחלתי...
אבל אז... אז הציפור פתאום נפלה...
חשבתי אולי היא קיבלה מכה...
אבל לא היא נפלה למטה הישר למותה...
ואז אמרתי לעצמי אנחנו פשוט אותו הדבר
המסכה שלה, כאילו לא היה דבר, זה מה שאותה שבר
אצלה הכל שם נגמר,
אני פשוט לא יכלתי להפסיק לראות,
זה פשוט שאני והיא דומות, כל כך דומות,
ולא מבחוץ כמובן, אלה מאיך שאנחנו חיות .
בוספו של דבר המסכה שוברת את כולםם:\\
הכי טוב להוציא הכל, לא לשמור כלום בפנים!...
את כותבת מדהים מאמי..
תמשיכייי לכתוב תמיד
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
לא הבנתי על מה את כותבת את זה, על חברה שמתה? :\
אהבתתי...שלחתי לחברה שלי:]
תודהה((:
ולא, לא כתבתי על חברה שמתה..
וכן אני יודעת שקשה להבין כי צריך לקרוא לעומק את השיר..
וזה מטאפורות וזה..
וכתבתי על זה שלא משנה מה המסכות תמיד שוברות..
מסופר על ילדה שהתאהבה ושברו לה את הלב:\\ ואז היא לא נשברה היא חייכה..
ועשתה את עצמה כיאלו הכל בסדר.. אבל לא, הכל לא היה בסדר..
וכך גם הציפור ירד גשם והיא הייתה רטובה והיא הייתה צריכה לשבת ולנוח לאחר הגשם אך היא לא ויתרה היא גם עשתה כיאלו הכל בסדר.. ואז בגלל שהיא הייתה חלשה בכל זאת ירד גשם חח היא נפלה ומתה..
כלומר גם היא גם הציפור שהיא לא בן אדם אפילו שהיא עשתה כיאלו לא היה כלום נשברהה...
כתבתי את השיר הזה בשביל עבודה לספרות.. אבל אהבתי אז שמתי...
וידעתי מראש שלא יבינו חח..
אבל זאת הכוונה כי צריך ממש לקרוא לעומק ולנתח את השיר..
ואייייייייייייייי
יאפה כל כך..
אהבתי את השיר.. זה מזכיר לי את השירים האלה בספרות..
חחח
אבל שלך יותר יפה 😛
תמשיכי לכתוב! את עושה את זה כל כך טוב..
אוהבת רחלוש =]]
את כותבת ממש מיוחדדדדדדד
אהבתיי מאוד
תמשיכי לכתוב המוןןן😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פשוט מדהיםםםםםםםםםםם
תמשיכי לרשום תמידדד
ממש אהבתייי
מור'צי 😊
קיבלתי בעבודההה 100!!!!!!!!!D:
יאיייייייייייייייייי((:
וואוו אני הבנתי תשיר
וממש אהבתי תמסר!
את מוכשרת ברמות ותמשיכי לכתוב
ומגיע לך ת100 הזה!!!
מווואה
*מאיה*
יפה מאמייי אהבתיי.. הבנתי רק הסוף קצת חסר מידע אבל זה יפה מאוד יש לך כשרון