מגיע נקודה בחייו של אדם,
שבה הוא פוקח את העיניים,
שבה השקרים שסחפו לנו את הדימיון מתגלים
שהעולם לא כזה מושלם.
כואב לראות את השקרים,
ששמענו במשך השנים,
כואב לגלות את פצעי העבר
שכואבים לנו הרבה זמן כבר.
הזמן חולף,
והכל משתנה,
רק אתה ואני,
לא מבינים שזהו זה.
שהגיע הזמן לפתוח את העיניים
להבין עד כמה הכל רע
עד כמה שלפעמים אין צדק
ויש רשע.
כואב לראות
כואב לדעת
כואב לחשוב...
שהרשע עלול לנצח.
מקווה שתאהבוו
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
הכתיבה שלך מושכתתת
אהבתי תמשיכי לכתוב המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ממש יפהההה
ברי אל תפסיקי לכתוב
לפ יוווווווווו
מור'צי 😊
תודה לכן(:
אוהבת מלאאא
בריי כהן😊
מדההיםם !
אוהבבת
ליאני [:
כמה שזה נכון..
תמיד כשאנחנו קטנים מנסים לגונן
עלינו מפני הרוע שבחוץ, אבל מה שההורים והמבוגרים
לא מבינים שההיחשפות הפתאומית לכך הורסת יותר, שורפת.
אני בחיים לא אתיימר להגיד שהעולם מושלם... אידיוטי בעיניי!
מדהים, פרץ של מוזה היה לך,אה?
אל תפסיקי לכתוב
oshri_Ok
חחח כה, לאדעת מה נסגרר:\
אבל התחלתיי לכתובב כלכך הרבהה(:
תודה מאמי
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
QUOTE (koka15 @ 24/02/2007) oshri_Ok
חחח כה, לאדעת מה נסגרר:\
אבל התחלתיי לכתובב כלכך הרבהה(:
תודה מאמי
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
אלל תביני אותי לא נכון,
זה מצויין וכיף בעיניים שיש לך פרץ של מוזה!😊
אל תפסיקי לכתוב 😁
oshri_Ok
חחחחח,לאא זה פסדר הבנתיי נכוןן..!
אבל בכל זאת תודה על הכל!