ואם אי פעם תדע או תשמע
ואם אי פעם תרצה או תיגע
תדע – אני כאן
אני לא הולכת לשום מקום, לא אכפת לי מהזמן..
ואם אי פעם תמצא, או תמשיך לחפש,
את כל השברים שבי, את כל מה שהתנפץ..
תאסוף אותם, כי אני כבר לא הצלחתי..
ואם אי פעם
תוריד את המסכות ותפסיק להתחפש
אם אי פעם תראה לי אותך אמיתי, ולא איך שאתה רוצה שארראה אותך..
אם אי פעם תוריד את הכל, את המסכות, התחפושות. ותחשוף את הפנים..
ותבין שאצלי? הכל נגמר מבפנים
אם אי פעם נעיז, נרצה ונאהב באמת..
נבין ונדע שהרגש עדיין לא מת..
יקרה משהו קסום, משהו נפלא,
מלא ברגש ואהבה.
זה יקרה ואולי דברים כאן יזוזו..
ישתנו..
אולי..
ועד אז אני פה..
לא זזה ממקומי..
מחכה ואולי גם מצפה,
מחפשת ולא מוצאת,
רוצה ולא יודעת,
נוגעת ולא שומעת..
ואם אי פעם תדע או תשמע,
ואם אי פעם תרצה או תידע..
תדע – אני כאן~!@





