אני צועקת ואף אחד לא שומע
אני צריכה ואף אחד לא יודע
אני רוצה והם לא מבינים כמה..
הצעקה נאגרת עמוק בתוכי
הבקשות והצרכים נשארים בפנים אצלי
והאהבה? היא עמוק בפנים..
לא רואים אותה אצלי בפנים..
הכאב? מודחק עמוק בלב..
כל הבכי והדמעות.. כבר יבשות לא רוצות יותר לצאת..
אני כואבת ובוכה
אני צועקת ורוצה
הכל בפנים צורב,
נדחק עמוק לתוך הלב..
אני רוצה להגיד אבל בסוף שותקת..
אני רוצה לצרוחת אבל הצרחה בתוכי נשארת.
הכל בפנים נשמר, נאגר,
כל מה שהיה הוא עבר, נגמר,
כל שנותר לי לעשות? זה להבין ולהמשיך,
הלאה, בלי כיוון, קדימה בלי לראות
והכי טוב? זה לצעוד קדימה בלי לצפות..
וואו, יפה כ"כ !
ונכון. . \ :
את כותבת מדהים מאמי(:
אוהבת מלאאא
בריי כהן😊
זה מדהיםםםם...
יש לך כתיבה מאוד יפה תמשיכי כך!
ויהיה בסדר
עצובבבב כל כך נוגעע
וכמה שזה נוגע זה פוגעעע
יש לך כתיבה מרתקתת ויפהה
אם זה עלייך תהיי חזקה
אל תתייאשי מאמי
את תדעי אהבה טובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואיי ממש ייפה!!((:
את כותבת מדההים!!
"והכי טוב? זה לצעוד קדימה בלי לצפות.."
בזה את צודקת, הכי טוב בלי ציפיות..
כגודל הציפיות כך גודל האכזבה.. :\\
תודה בננות..
שמחה שאהבתתןן
מוווווואע 😘
מממממממממממדדדדדדדדדדדדדדדדדההההההההההההייייייייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםם
ואיי מדהים..
את כותבת כל כך יפה.. 😁
תמשיכי לכתוב.. 😛
רחלוש =]]
רותמיקקקקקקקקקק
את פשוט כשירוןןן
אני ממש אהבתי
ממש מדהיםםםםם
אל תפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊