מאיה לחשבה לדנה> איזה מורה יפה יש לנו. וחייכה חיוך זהיר ומתוק.
דנה הסתכלה על מאיה וחייכה גם היא חיוך זהיר ומתוק.
הצלצול נשמע ודנה ומאיה יצאו מהכיתה והלכו לשבת לייד הכיתה שלהן על ספסל קטן לזוג.
הן ראו כמה בנים מסתכלים עלהן.אבל לא היו בטוחות שזה עליהן.
עברו 10 דקות במהירות והצילצול לחזרה לכיתה נשמע שוב.
הן קמו ואזז..
------------------------------------------------------------------------------------
דנה שמעה קול מוקר.
זה היה הידיד הכי טוב שלה מהבית ספר היסודי.
תומרר.. דנה רצה ונשקה לו נשיקה ענקית על הלחי.
מאיה באה אחריה.
הם הלכו יחד לקפיטריה וביכלל לא שמו לב לזה שהתחיל השיעור.
הם אכלו ושתו.
וכעבור כמה שעות.
הצלצול נשמע ותומר הלך לשיעור.
ודנה ומאיה גם.
הם הגיעו לכיתה וראו אותה פתוחה .
היא הייתה ריקה פרט לילד אחד שישב שם זה היה הילד הביישן.
מאיה שאלה אותו איפה כל הכיתה והמחנכת.
הוא אמר שהם בסרט והוא לא רצה ללכת.והוסיף זה לא סרט חובה.
מאיה גם שאלה אותו איך קוראים לו והוא אמרה "מתן".
היה לו קול מתוק.
דנה שאלה את דנה שאלה את מאיה עם הכל בסדר כי היא נראתה לה קצת עצובה.
מאיה אמרה לדנה שהכל בסדר ושניראה לה שקצת נידלקה על תומר.
דנה:כבר?פגישה אחת ואת מאוהבת.
מאיה:כן,מה רע?
דנה:כלום לא רע זה רק ניראה לי קצת מהיר מדיי. אני לא רוצה שתיפגעי.
מאיה:על תדאגי בנתיים לא קורה כלום ביננו את רואה גם שלא קורה.
דנה:טוב.
אבל את רוצה לעשות איתו עוד פגישה בנוחכותי.
מאיה:כן.=]] אני מאוד אשמח.
אבל שיהיה בנוחכותך.כן?
דנה: ברור מאמי.
אני יהיה איתך בכל רגע שתיצטרכי.
ונשקה לה בלחי.
דנה:רגע.מאמי זה מתאים לך מחר ב4:00 אחרי הלימודים לייד הבית שלי בבית קפה הגדול?
מאיה:מבחינתי סבבה.
אבל מה אני יבוא אליך ככה סתם??
דנה:איך סתם?
מאיה:לא הייתי אצלך עדיין אף פעם.
דנה: את יכולה לבוא כבר היום להכיר את האחותי וההורים שלי.
מאיה:זה בסדר?
דנה:בטח ההורים שלי נורא נחמדים. לפחות ככה אני חושבת.
מאיה: חחח אני מאמינה לך מאמי אני יבוא בשימחה.
היום.!.אני צריכה אבל לישאול את אמא שלי.
ומאיה שלפה פלאפון קטן עם מצלמה ופתחה אותו. היא חייגה לאמא שלה.
ונוגה ענתה.
נוגה מאמי את יכולה להביא לי את אמא בבקשה חמודה?
נוגה:אמא מניקה את ירדן עכשיו.
אני יגיד לה לחזור אלייך אוקיי?
אוקיי מאמי שלי יום טוב אני אוהבת אותך קטנה שלי.
נוגה:גם אני אוהבת אותך אחות מושלמת שלי.
ביי מותק.
וניתקה.
מאיה:דנה אמא שלי מניקה עכשיו את אחותי ירדן אני אמרתי לאחותי נוגה היא בת 7 שתגיד לאמא שלי להתקשר אלי חזרה שתיגמור.
דנה:אוקיי.
מתיי אמא שלך ילדה?
מאיה:לפני שבועיים. אחותי היא קטנה מאוד. היא מאוד חמודה ומתוקה אני מחזיקה אותה תמיד כשאמא שלי מבשלת ומרדימה אותה והכל בערך.
דנה:סבבה.. אין בעייה ומזל טוב על התינוקת החדשה.=]] וחייכה חיוך קטןן.
כעבור כמה דקות השיחה נקטעה בצלצול הפלאפון של דנה.
זה היה..
בפרק הבא.
מקווה שנהנתם
ניצן





