נתת לדפים בספר לחלוף אל מול פנייך ,
אפילו שעמוק בפנים רצית לעצור
רצית להתעמק , רצית לקרוא ..
רצית לדעת .. את האמת ..
סוג של געגוע,
עודף של דמעות
מחיקה קלה של רגע
בלי סוף טעויות ..
עזבת את הכל , הותרת את הבלאגן מאחור,
לא רצית לדבר יותר מידיי, לא רצית לחקור ..
העדפת לברוח , לא להיתלות
להפסיק לתת להן לרדת .. לאותן דמעות מרות ..
סוג של עצב ,
אלף ואחד משחקים
נותרת לבד
פוחדת להפנים ..
נתת לדפים בספר לחלוף אל מול פנייך ,
אפילו שעמוק בפנים רצית לעצור
רצית להתעמק , רצית לקרוא ..
רצית לדעת .. את האמת ..
הגיע הזמן לתת לסוף להשפיע ,
לעצור את הדמעות שלא מאחרות להגיע ..
לנשום עמוק , לתת לתקוות קצת לשקוע
להבריח את האשליות, ולא למהר בשופר לתקוע ..
סוג של געגוע
עודף של דמעות
מחיקה קלה של רגע
בלי סוף טעויות ..
סוג של עצב ,
אלף ואחד משחקים
נותרת לבד
פוחדת להפנים ..
כתיבה מדהימהה:]
אוהבתת מלאאא
בריי כהן😊
את כותבת כל כך יפה
את מלאה בכישרון
והלוואי שתמיד תמשיכי לכתוב ככה
ריגשת אותי מכל הלבב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אייייייין אני מתה על הכתיבה שלך !!
מאמייי זה הכי יפה 😊
זה עליךך??
לילה טוב 😊
כל דבר שאת כותבת .. יותר יפה מהשני.
את כותבת ממש יפה,
ואני מקווה שהכל יסתדר אצלך.
תמשיכי לכתוב תמיד.
מדהיםם לירנני !
הכתיבה שלך אחת היפות..
אוהבבת מללא [:
וואי מדההההים מאמיי..
הזדהתיי רצח!!!:\\\
ואוווווווווווווווו
לירניי אין לי כבר מיליםם
את פשוט כישרונית
העלת לי איזה זיכרונות עבר
באמתת שכל קטע שלך מחדש
מדהים אותי
אל תפסיקי לרשוםם
ואל תשכחי שאני אוהבת אותךך
מלאאאאאא אל תיהיה עצובה הכול יסתדרררר
בסוףף את תראי!
מור'צי 😊
כול קטע, כול פיסקה קטנה, כול אות- מצמררים אותי!
אין עלייך ועל הכתיבה שלך.. פשוט א י ן!!
את מיוחדת במינך, מדהימה פשוט!
אוהב אותך..3>
שב"ש 😊
תודה נשמות שלי ... אוהבת ..
את כותבת מעלף
ואל תפסיקי לכתוב!!
מוואה
מאיה