מסיים את היין לוקח את הפלאפון..רואה הודעה מאהובתי - "מאמי אני כל כך מתגעגעת בלעדייך אני כאן לבד אבודה" היא כותבת,
זאת אשמתי שהיא שם לבד ואני פה בהופעות העולם בינינו מרוחק ,מנותק.
מסתכל מהחלון רואה אינסוף אורות ,רחובות ,התעייפתי זהו זה מספיק לי... מחשבות עליה -שילך הכל לעזעזעל ..לעזעזל העבודה החזרות והופעות , אני לא יכול לחיות בלעדיה תחכי לי אהבותי עוד מעט אני יבוא.
מהר מהחדר של המלון מהר במדרגות רץ כבר לצאת דרך השער -אני כבר בחוץ.
פה מזמן כבר מחכה לי לימוזינה - "לא לא להופעה אלא לשדה תעופה" . המנהל קורע מיקרופונים שובר מגברים מרוב עצבים, המארגנים כולם בפאניקה.
אני יושב על מטוס מקייב למוסקבה בחזרה , ככל הנראה התחרפנתי לגמריי.
אני לא יכול להיות ,רק רוצה להיות כבר איתך .
אלייך שוב טס להגשים את חלומי .
3 וחצי שעות בלי שינה ,אני מגיעה במוסקבה קר נורא שלג בחוץ בלי הפסקה.
בדרך בנסיעה במכונית - מסתכל על הטבעת , עכשיו אני יציע לה נתחתן וזהו.
ת'חתונה נחגוג עוד שלושה שבועות , ירח דבש במונטה קרלו ,סן טרופה ..כל זה עבר במחשבות במוחי.
אני נסעתי במוסקבה הלילית בדרך אלייך , דרך השלג ,דרך השכונות הרחובות הבלוקים , בדרך נכנסתי קניתי ורדים לבנים.
כן לבן זה הצבע שלך , כן זאת התשובה שלך . אני ישר ייכנס ויגיד לך שלום..לא!! אני יכנס ויצעק "הפתעה" ואת תמהרי תרוצי במדרגות ותצעקי מרוב שמחה .
זהו תעצור נהג סע הביתה ...3 בלילה אני כמו לא אני ..איתי הכל בסדר אני הולך הביתה לעשות אותה אישתי 😊
מרסדס לבן שלה עומד ליד הבית ולידו b.m.w שחור לא מזוהה ..
אחח העיקר שהיא בבית והאוטו שליד בטח אחד מהחברים שלה.
אני מתקדם מכניס את המפתח לדלת.. הדלת פתוחה מה זה הריח הזה והרעש ?
חצי אפלה ..הכל בנרות אני נכנס ולא מבין מה קורה פה ..אני מאבד את מילותיי.
היא לא תיכננה את זה בישבילי לי היא לא ידעה שאני הבוא היום עכשיו!? בתוך הראש עוברות הרבה תמונות ואז פתאום אני רואה זוג נעליים זרות..ממש במהירות הבטן מתהפכת אני מוציא מהר מהכיס אקדח
"תחזיק מעמד בן זונה " אני חושב לעצמי.. איך היא יכלה???? תחזיק ת'עצמך יא בן זונה.
אחרי זה לאט עולה במדרגות ..מוכן לבצע את מה שצריך לעשות .
המסדרון הזה יביא אותי לשיגעון סופי, על הזין שלי הכל .
מתקרב לחדר שומע קולות
חדר שינה על המיטה הבחורה שלי , מעליו היא רוחבת נאנחת בחוזקה .
אני נכנס ישר בלי דפיקות ... "טנגו בשלוש הנרקוד זונה?" צעקתי עליה והיא נבהלה ודפקה צרחה.
"בגדת בי ובאמוני שרמוטה קטנה" שתי כדורים יריתי לה ישר לבטן אחריח זה לוקח אותו מהר זורק אותו על הרצפה
"ידעת של מי היא קבל יא בן זונה" הבאתי לו סטירה עד לדם...הוא נפל ויתחיל להתבכייןם שאני יעזוב אותו
"אני המאמן שלה".. "אל תהרוןג אותי בבקשה יש לי יום הולדת" הוא אמר
"אהה יום הולדת אז למה לשתוק? תחגגו ..למה לא קראתם לי? טוב קבל את המתנה שלי היא פה,,סגור את העיינים פתח את הפה הגיע הזמן שתעלה למעלה "
בום עוד יריה עליו .
שמעו את נשימותיו כל כך חזק ..הו לא הבין מה עשה ..
"אויי אלוהים תראה מה עשיתי , איך יכולתי לבד לא הבנתי .. לא היתי עצמי לא שלטתי במעשי
100 שנים מעכשיו ישרף בגיהנום "
לחשתי בתוך השוק של עצמי
לאט ,לאט
ירדתי לרצפה כשהיא ביידי ..והתחלתי לבכות
שמתי עליה את הטבעת התחלתי לנשק לה את כף היד את הרגליים את כולה
שמעו כבר את קולות המשטרה.
"ידיים מאחורי הראש" "אל תזוז ותוריד תאקדח למטה" "אני חוזר תוריד את האקדח למטה ויידים מאחורי הראש" "לאט לאט צוריד אצ האקדח למטה"
"אקדח למטה אמרתי"
"אקדח למטה"
"אקדח על הרצפה אמרתי על הרצפה !!!"
רגע של מחשבה :
החיים הם משחק
למה להמשיך לחיות?
אין לי בשביל מה עם מי ובשביל מי . את מי אני יאוהב ?
למה לי להיות? לאן לי לשוט? למה לחיות?
אני מקווה שאנשיי יסלחו לי .....
בוםם.....
פיי פיי פיייייי........שעת מוות : 04:53.
טוב אז זה שיר ברוסית רק שעשיתי מהשיר הזה סיפור ....
תגובותת





