צועדת אל השער הגדול,
נותרתי רק אני לבדי
בלי אף אחד איתי,
צעד קטן ועוד קצת,
עד סוף הדרך
זה רק אני לבד
בין שביל לשביל צועדת,
מתוך האפלה.
מתבוננת מפוחדת
כולם בסוף מתים
הדמעות חונקות,
העצב מכסה את הנשמות
כבר אף אחד,
לא נשאר לראות את הדמעות.
לבדי נשארתי,
מנקה את המחר.
והעבר תמיד איתי בלב,
כלום לא מרפא את הכאב.
עצוב וקר סביבי,
מבולבלת מסוחררת,
נופלת על השביל
בעיניי רואה את השער
עוד כמה צעדים נותרו
ואני לא יכולה
נותרתי רק אני לבדי
לאדעת מאיפה זה באלייי 😢 עצוב
ממש יפההה 😊
ואל תהיי עצובהההה 😢
עצובב אבל מקסים
מאמי את לא לבד
יש מלא אנשים סביבך רק תסתכלי
תהיי חזקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/02/2007) עצובב אבל מקסים
מאמי את לא לבד
יש מלא אנשים סביבך רק תסתכלי
תהיי חזקהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורניי=]
אנחנו תמיד תמיד פה בשבילך😊
מווווואה
*מאיה*
איזה חמודות תודה
גרמתן לי לחייך 😊
אוהבת מלאא..
בריי כהן😊
וואיי איזה יפה!((:
ומאמי את לא מבינה איך אני מבינה עד כמה זה עצוב להיות לבד בדיוק בזמן שהכי קשה לך..:\\
אבל אם את צריכה משהו לא משנה מה אני פהה😉
עצוב אבל ממש יפהה
מרגש
מדהים פשוטט
אל תפסיקי לרשום
ופה בשבילך את יודעת:]
לפ יוווו
מור'צי 😊