זה נגמר,
ככה נגמר
והלב לא יכול לשאת בזה עוד
לא בוכה
כי כבר אין דמעות,
אני חזקה יותר
יודעת שאני יכולה גם בלעדייך
או אולי לא?
אני רק יודעת שאתה האהבה הראשונה שלי
אני בחיים לא אשכח אותך
לטובה ולרעה...
אני רק מקווה שלא אתמוטט
באותם הרגעים שהחזקת אותי... 😢
סתם פריקה.
עצובב😢
את כותבת יפההה
אוהבת מלא
בריי כהן😊
את כותבת ממש יפה
אבל עצוב רצחח
מה קרה מאמי? רוצה לשתף?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי את באמת חזקה!
ונכון שהוא האהבה הראשונה שלך
אבל את יכולה גם בלעדייו!
הלך נסיך - יבוא מלך!
נסי להכיר אנשים חדשים, להיות פתוחה
ותשתדלי לא לחשוב על זה..
מווווווואה
*מאיה*
איזה חמודותת אתןן
באמת העלתן לי חיוך!!!
נאפי: כתבתי את זה כי חשבתי שזה נגמר
אחרי שנתיים ו9 בדיוק היום
אבל כנראה שלא
נדע ביום שישי חחח
ותעני לא באיסי😊אם בא לך...
הנההה מאמיי יופייייייי
בהצלחההההההההה ותשלחי
לי הודעה מאמייי אני יענה לך😊
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*