אהבתיי ניסיתיייי עשיתי הכלל אבל לא עזר
הכל נקבע למעלה והכל לטובה 😊
ועכשיוו...עם הפצע בלב וההכאב בנשמה
אני ממשיכה אבל לא רגיל..
מעכשיו הפכנו להיות אחים מאוהבים..
אמרת..שזה יעבור..שיש עוד הרבה בנים בעולם
אבל זה לא יעזור כי אתה האחד שאני רוצה מבין כולם..
והגשם בעיניי לא יפסיק לרדת..והאושר אי שם רחוק..
אני אוהבת אוהבת מאוד אבל עכשיו בתור אחות
אני שמחה שאת
אוהבת אותו עכשיו כאחות
זה חשובבב ויש ויהיו
לך עוד מלא בנים בחיים
את תראי תהיי חזקה
כתבת ממש יפה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
... אני מקווה שאת באמת אוהבת אותו כמו אחות
ואת לא משקרת לעמצך ויכאב לך יותר
קטע נורא יפה..
תמשיכי לכתוב תמיד
נאפי פורסם ב 20/02/2007
אני שמחה שאת
אוהבת אותו עכשיו כאחות
זה חשובבב ויש ויהיו
לך עוד מלא בנים בחיים
את תראי תהיי חזקה
כתבת ממש יפה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני חושבת כמו נאפייי:]
בריי כהן 😊