אהבה היא כמו אש / קורין ויעל
לזה יש לחן..משו עצבני שאח של חבר שלי הלחין.
אומרת לך הכל
לא יכולה יותר לסבול
פורקת את מה שעל הלב
מחכה שרק תגיד "אוהב"
רוצה להמשיך הלאה..
רוצה לשכוח שהכל מלמעלה..
הזמן הוא תרופה טובה
כבר אבדה לי התקווה
יודעת שהלכת למה ברחת?
הלב לא מעכל הכאב לא מרפה
העיינים שורפות הדמעות זולגות
הגוף מתרגש אהבה היא כמו אש!
רוצה להגיע לחיים חדשים
מלאים שמחה מלאים ריגושים
יודעת שאותך לא אשכח אף פעם
בלעדייך לחיי אין טעם
למה אותך אני לא עוזבת
מה יש בך שאני כה אוהבת
מקווה שיהיה יותר טוב
הייתי רוצה אותך קרוב
יודעת שהלכת למה ברחת.....
אהוב שלי/יעל קורן
כל היום בקושי דיברנו
נזכרת שרק אתמול התחבקנו
חושבת כל כך עליך
רוצה לנשק את שפתייך
הלב מלא געגועים
מנסה לחייך אך מבפנים
קשה...
מנסה לחכות למחר
מקווה שהלילה הזה נגמר
מתפללת שאותך כבר אראה
קשה..
אתן את חיי למענך
רוצה להרגיש את גופך
אוהבת אותך בכל ליבי
אהוב שלי.
הלב מלא געגועים
מנסה לחייך אך מבפנים
קשה...
מנסה לחכות למחר
מקווה שהלילה הזה כבר נגמר
מתפללת שאותך כבר אראה
קשה..
יש בי אהבה / יעל קורן
יש בי אהבה
והיא כל כך גדולה
רוצה אני
אותך לנשק
יש בי רצון
לא יכולה יותר לישון
רוצה אני
אותך לחבק
פזמון:
מסתכלת בעינייך
חולמת על שפתייך
מנשקת בעדינות
מתגעגעת כה אלייך
להיות בחייך
מרגישה רק ריקנות
השמחה שבך
היופי שלך
נותן לי להמשיך
השלמות באופייך
האור בפנייך
בחוץ כבר מחשיך
פזמון
להתחיל מחדש/יעל קורן
שוכבת על המיטה
מסתכלת על הירח הגדול
חושבת על האהבה
שוכחת מהכל
הלב לא נשבר
מחכה למחר
הכאב כבר נגמר
מוכנה להתחיל מחדש
טיפה מחייכת
החיוך הוא אמיתי
יותר לא נשברת
שמחה על מה שיש לי
ואני סוף סוף נושמת
רק על טוב חושבת
את החיים כה אוהבת
ועם הזמן מתבגרת
ימים עוברים הזיכרונות חולפים
שוכבת על המיטה
חושבת על האהבה
מסתכלת על הירח הגדול
שוכחת מהכל
תן לי את כוח/יעל קורן (וקצת נטע)
הלב לא שלם בלעדייך
שבור, קורא רק אליך
מסתכלת בתמונות שלנו
חושבת על הימים שעוד צחקנו
מתגעגעת לפנים היפות
לאור שבעינייך החומות
רוצה להיות לצידך שוב
חוץ ממך כלום לא חשוב
איך אהבנו פעם ועכשיו שותקים
איך חייכנו ביחד ועכשיו בוכים
הדמעות יורדות הגשם איתן
אוהבת אותך אל תלך מכאן
מנסה לא לחשוב אך הכאב עמוק
בוכה בלילות, למה הלכת רחוק?
הירח גדול ואני פה לבד
בוא אלי מתוק ותן לי יד
תעזור לי לשכוח תן לי את הכוח
להמשיך את היום ולא לברוח
איך אהבנו פעם ועכשיו שותקים
איך חייכנו ביחד ועכשיו בוכים
זה נגמר/יעל קורן
ובימים.. ראיתי אותך בדמיוני הולך לצידי ומחבק
ובלילות.. בכיתי עלייך בדמעותיי בורח ממני הרחק
ולא נותר לי דבר אלא לחכות
לאסוף את הדמעות
לשבור את השתיקות
ורק לצעוק..רוצה אותך
ואין לי ברירה אחרת אלא להיות מאושרת
לחייך אולי הכל לטובה
אבל עדיין מבפנים הכל נשאר אותו דבר
הכל בעבר זה נגמר..
השמיים מתבהרים הגשם כבר הפסיק לרדת
הלב שלי מחלים טיפה קצה של אור באופק..באופק..באופק..
ובימים.. ראיתי אותך בדמיוני הולך לצידי ומחבק
ובלילות.. בכיתי עלייך בדמעותיי בורח ממני הרחק
שני אחרונים חבר שלי הולך להלחין לי בזמן הקרוב 😊 😊
תגובותתת..





