את פגועה מ א ה ב ה3>
הוא עזב אותך , הוא השאיר רק דמעות וכאב
כל יום שעובר קשה לך יותר
יש בך עוד תקווה ואת שמחה ,
פתאום את מגלה שהכול אשלייה ..
הוא כבר לא אוהב אותך
הוא שכח באחרת התאהב |=
ולך זה כ"כ כואב שאת מחפשת אהבה אחרת
את מוצאת אהבה , את לא מתאהבת ומשקרת לעצמך DX
אין לך תקווה לחיים הוא פגע בך
אנשים פוגעים בך איפה שהכי כואב לך
וזה כמו פצע ענקי בלב , שככל שהוא מתקרב הפצע רק גודל ומעצם
ובסוף את עומדת מול מראה , ואופס. . אין את אותה ילדה ,
עם השמחת חיים , עכשיו את רואה ילדה שחייה בעולם של מכאובים \=
את מתקרבת אלייה , אל זאת שהרסה אהבה כה גדולה
ושואלת אותה - למה ? ! - היא לא עונה , היא משיבה בשתיקה ובחיוך ענקי
היא מאושרת שהיא הרסה אותך , את מחייכת אבל את בוכה מבפנים
הלב שלך רוצה לבכות , כואב לך ואת רוצה למות
להעלם מהעולם , והיא אותה אחת , בעצם את ..
יושבת מולך שבורה מכאב את לא יכולה לראות אותה ככה ולהתעלם
את עומדת מולה מביטה בה מרחוק ,
כל העוברים והשבים כלל לא עזרו , הדמעות לנצח ישארו ;[
והיא שוב בוכה , אין לחיים שום טעם בלעדיו
היא מגיעה לסוף של החיים , את מנסה לעודד אותה אבל זה לא מצליח
אין בך עצמך תקווה | ;
ואת רואה שזה סתם , ושאין לך סיבה לחיות
בסוף כשאת מרגישה שנמאס לך את עפה , עפה לעולם אחר
מאבדת את היכולת לחיות ונעלמת מהעולם .
= * =





