למה?
למה הכל בחיים סובב סביב אחרים
למה, למה הרגשות כל כך משתנים.
פעם זה סבב רק סביבי וסביבך
ועכשיו זה המשפחה וחברך
כל פעם שעוברת ברחוב ואת אחד מהם רואה
המבטים מתחילים, מבטי השנאה
אני פשוט לא מבינה
איך כל זה קרה
ולמה אני כל לילה עוד בוכה?
מתי הם נכנסו לסיפור ומתי אתה יצאת?
ולמה הם נשארו אם אתה כבר הלכת?
אני יודעת שאם נדבר הכל יעבור
אבל אם נדבר משהו אחר יחזור
משהו שנשכח, וטוב שכך............
שיעממום בשיעור של"ח חחחחח
שיר אחד המטומטמים חח..
ממש יפהההה
מקווה שזה לא עלייך..
ועם כן אני פה בשבילךךך
לפ יוו
מור'צי 😊
אמאאאאאא איזה עצובבבבבבב
זה אמיתי?! מאמי אם כן למה
יש את השנאה?!?! מה עשית?!?!
אל תתני לזה להרוס לך את האהבה
תדברי איתם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי את כותבת ממש יפה😊
ומה קרה? למה את שונאת?
חחח תמיד אומרים שהגבול בין השנאה לאהבה דק מאוד....
אז אולי לא באמת שכחת?
אולי מה שאת שונאת זה את העובדה שאת עדיין רוצה אותו?
מווואה ופה בשבילך
*מאיה*
"אל תתני לגאווה להרוס ת'אהבה
לכי אליו ותתנצלי, שייסלח לך תבקשי"...
שיר^... נראה לי מתאים לסיטואציה
אז העתקתי לך אותו...
שיר יפה.
לעולם, אבל לעולם אל תפסיקי לכתוב
וכמובן, תתחילי להעריך את הדברים שאת כותבת!
מדהים
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
תודושש לכולם((:
וכן השיר עלי:\\
אבל הוא מלפני חודשיים ככה
ועכשיו אחרי שכל התקופה הזאת עברה אז אני מבינה שהייתי צריכה ללכת ולדבר איתו..
אבל עכשיו כבר מאוחר מדיי וכבר יש לו חברה והוא אוהב אותה, מאוד!:\\\
אבל שוב תודהה על התגובותת((: