מי אתה? ומה אתה?
אני כבר לא זוכרת
מה שמך? ומה אהבת?
אני כבר לא זוכרת
את קולך ואת צביעותך
אני כבר לא זוכרת
כבר הספקתי אותך לשכוח
אבל עדיין רק רוצה מפה לברוח
למה? למה כל כך רע אם אותך כבר לא אוהבת?
אני רואה אותך וכן כן אני נושמת
לא כמו פעם שרואה אותך וכמעט מתעלפת
אז למה? למה בכל לילה עוד יורדת דמעה?
ולמה, למה כל השנאה?
למה רע לי כל כך? למה...
למה אני לבד עכשיו...
ואין כאן אף אחד...
בחדר החשוך
למה כל הדכדוך?
בזמן כל כך קשה ואין למי לספר
הכל שמור עמוק בפנים ומסכה של חיוך על הפנים
חשבתי שאנשים אותי טוב מכירים
אבל אם בין מסיכה לבין חיוך מהלב הם לא מבדילים
כנראה שהם אותי בכלל לא מכירים
רק האנשים הכי לא צפויים שואלים ומתעניינים
תדעו לכם ככה מגלים חברים...
אז יום ועוד יום עובר וכולי מבפנים מתפרקת
אבל החיוך נשאר, מבחוץ אני לא נשברת!
:\\
ממש יפההההה:]
"אבל החיוך נשאר, מבחוץ אני לא נשברת!"
ככה זה צריך להיות לא להישבר ובטח שלא להרים ידיים
מתמודדים עם הכול ..
הכול עובר בסוףףף
פה בשבילךךך
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 18/02/2007) ממש יפההההה:]
"אבל החיוך נשאר, מבחוץ אני לא נשברת!"
ככה זה צריך להיות לא להישבר ובטח שלא להרים ידיים
מתמודדים עם הכול ..
הכול עובר בסוףףף
פה בשבילךךך
מור'צי 😊
😊
וואו , מדהים !!$
ואני באמת שמחה שאת לפחות לא נשברת :]
ואני מקווה שזה לעולם לא יקרה !#...
עצובב אבל מושלםם
כואב לחשוב שזה מה שעברת
אבל אני גאה בך שכתבת
את זה שאת חזקה ולא נשברת
הכל יסתדר מאמי ותמשיכי לכתוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איתם!! ^^^
מאמי זה מעולה שעברת
ושאת מצליחה להמשיך הלאה
וזה בהחלט לא יהיה קל
אבל הסוד הוא באמת לא להישבר
ולהאמין שיהיה טוב!
ויהיה! לאט לאט הכל יסתדר!
מוואה
*מאיה*
מדהיםם..
מזה איזה יופיי את כותבתת ממשש מדהיםם!
אוהבת מלאאא
בריי כהן 😊
שובב תודה על התגובות((:
וכן התקופה הייתה באמת קשה:\\
אבל העיקר שהכל מאחורה((:
ומי יודע אולי עוד כמה שנים אני בכלל לא יזכור את זה.. הלוואי((: