כתבתי את זה בשביל חברה ממש ממש טובה שלי :]
רחלי שלי , אני אוווהבת אותך ! הכל יסתדר בסוףף (:
זה היה יום שישי קר במיוחד , הם קבעו להיפגש כולם .. כמו תמיד , זה היה סתם יום רגיל
היא לא דמיינה בכלל שזה מה שהולך לקרות ..
הוא היה עם חברים , היא הייתה עם חברות ..
צמרמורת עברה בגופה , הרוח נשבה והמבטים בינייהם הצטלבו כמו פעם , זכרונות עלו בראשה
היא כלכך התגעגעה אליו , לאהבה שהייתה בינייהם ..
הוא הסתכל לה עמוק בתוך העיניים , לעינייה החומות היפות והוריד את מבטו לריצפה ..
היא כלכך נפגעה , חשבה שזהו זה המבט הסופי, המבט האחרון לפרידה .. היא רצתה שיהיו ביחד ,
היא חלמה על זהה .. תמיד ידעה שזה מה שהיא רוצה , ידעה עמוק בתוך הלב , אך הכחישה את זה, הכחישה אפילו עם עצמה , וככה גם הוא בתוך ליבו .. אהב, רצה, חשק .. אך מבחוץ כלכך הכחיש .
וכך היה , כל הערב הם לא התייחסו אחד לשניה, ניסו להתעלם .. ניסו לגמור את הרגשות , לשבור אותם,
למחוק אותם , הם לא רצו לסבול יותר !
היא ראתה אותו עם אחרת , מלטף , מחבק , לא יכלה עם זה יותר ..היא פשוט ברחה משם @!
רצה כמו שלא רצה מעולם , דמעות זלגו וזלגו מעינייה, לא היה לה כבר אוויר, היא לא הבינה מה פשר המבטים ?
למה הוא סתם משחק ?
היא התיישבה על נדנדה והורידה את ראשה בין ידייה ! =/
הרגישה מועקה גדולה בלב, הרגישה אותו נ.ש.ב.ר, נחתך, נקרע הרגישה כאב גדול - רק אז היא הבינה כמה שהיא באמת אוווהבת אותו !
מה שהיא לא ידעה , זה שהוא הבחין בה , ראה איך שהיא צפתה בו ואז ברחה, הוא ראה את זה ..
ראה את הדמעות בעינייה ורק אז הוא הבין כמה שהוא באמת אוהב אותה !
התחיל לרוץ אחרייה , ניסה להשיג אותה , הוא הגיע וראה אותה יושבת על נדנדה וראשה בין ידייה ,
כלכך עדינה , כלכך יפה .
הוא התקרב אלייה והרים את ראשה בעדינות
היא הייתה המומה , חשבה שהיא חולמת , שזה לא באמת קורה .. שזה לא אמיתי
הוא ניסה להתקרב אלייה ולנשק אותה .. אבל היא כבר לא יכלה יותר
היא זזה ממנו , התנגדה , כלכך פחדה להיפגע .. פחדה שיכאב שוב ..
היא התחילה לצעוק עליו , לצעוק את כל אשר על ליבה .. שהוא משחק , שהוא ילד קטן
שהוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו .. והוא ?! רק שתק והקשיב, הוא ידע , ידע שהיא צודקת ..
מילה מילה ממה שהיא אמרה היא אמת לאמיתה
הוא ראה את הדמעות זולגות , הוא כלכך רצה להיות איתה , לחבק אותה , להגיד לה עד כמה שהוא מצטער
רק דבר אחד הוא הבין , שהיא באמת ה-אחת שלו !
והיא ?! כלכך בכתה , בכתה כמו שלא בכתה מעולם , רק דמעות .. דמעות בלי קול
רצתה רק לחבק אותו , להרגיש אותו
הוא התקרב אלייה בעדינות , ליטף את פנייה החלקות .. ניגב את הדמעות ואמר :
"אני יודע ששברתי את ליבך ,
אבל רק מי ששבר לך אותו , יוכל לחבר אותו בחזרה .. "
היא התסכלה עליו , ועינייה נצצו ..
הוא התקרב אלייה לאט לאט, בכזאת עדינות , הביט לה עמוק עמוק לתוך העיניים
כאילו מחכה לאישור ממנה ..
והיא ?! כלכך התרגשה , הרגישה את ליבה דופק בעוצמה חזקה ! לא יכלה לחכות יותר , היא פשוט נישקההה אותו .. הלשונות התערבבו להם
ושנייהם הרגישו בעננים , טעם מתוק של געגוע ואהבה , אהבה שעברה כלל מכשול !
מדהיםםםםםםם
אני מקווה שזה יעזור לה
ובאמת הכול יסתדר..
תמשיכי לרשום תמידד
מור'צי 😊
ווווווווואו
זה מדהים
כל כך התחברתי
את כותבת בצורה מקסימה
אל תפסיקי לכתוב בחיים!!
מצפה לראות עוד קטעים שלך.
מאיה
מדהיםםםםםםם (:
ואני מקווה שהכל יהיה בסדר =]
לאב יוווו..
מממממממממממממדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדההההההההההההההההההההההייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםם
אין אין אין!! פשוט מדהים מאמי שלי..
את כותבת כל כך יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאפה שאי אפשר לתאר כמה..
בחיים אל תפסיקי לכתוב..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המון רחלוש =]]
אההההה ו..
נזכרתי במשהו..
אני מתה מתה מתה.. איזה מתה שרופה, קרועה או מה שלא תרצי על הסיפור שלך
'כנגד כל הסיכויים' פליז פליז פליז תמשיכי לכתוב אותו!!!
בבקשה..
מחכה..
רחלוש =]]
😮
אין לי מילים.
פשוט - מושלם [ !!! ] . .