תלך , תעזוב אני לבד וטוב לי
אני יכולה להגיד שאני מאושרת מממ... מאושרת בלעדייך זה קשה וכואב
אבל אני עוד אתגבר , הכאב יעבור והשמחה אליי תחזור
אתה רחוק וזה כואב , אתה שכחת ואתה לא אוהב \=
אני אוהבת כמו שלא אהבתי אף-פעם אבל זה יעבור ואליי אתה עוד תחזור
עשית טעות שנתת לי ללכת , אהבה כמו שלי לא תקבל לעולם
כנראה שלא אהבת ושרק שיקרת , לנצל אותי ידעת
אני לא מצטערת על שום דבר שקרה בחיים שלי
אני לא חושבת שעשיתי טעויות משמעותיות .
אולי שברתי לבבות 3/>
אבל גם לי ירדו ים של דמעות אתה יודע בלב שלא שיקרתי
אבל בחרת להתעלם ולא להלחם , את הקשר לגמור ואת הלב שלי שוב לשבור
אני צריכה להבין שהכול יכול לקרות , ויכול להיות שמחר תהיה לך חברה ויכול להיות שגם שכחת
ולא אהבת ...
אני כבר לא יהיה מופתעת מכלום הלב שלי נשבר ולא יחזור להיות שלם O;
אל תחזור , הכאב יעבור
" ככל שתתרחק אני רק א ת ח ז ק "
איזה עצוב מאמי זה עלייך?
אם כן תהיי חזקה
גם אם נפרדתם ואת עוד אוהבת אותו
עם הזמן את תשכחי
את רק חייבת להאמין
תהיי חזקה ותרימי את הראש
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חיים שלי 😢 . .
זה מהמם !
ואני מקווה מאוד שתתחזקי, ושיהיה בסדר [ :
אל תאבדי תקווה 3>
אוהבת אותך, אהובתי [ 3> ]
את החיים שלי !#....
מדהיםםם
ועצובבב:[
אל תידאגי רק תיהיה חזקה עם רגליים על הקרקע
כי פרידות זה אכן קשה אבל את חזקהבשביל לעבור את זה
להתחזק ולהגיד שכן זה לא נפסק
נכירי אחרי תשכחי לאט לאט כי הזמן הוא התרופה
פה בשבילך
מור'צי 😊
יאא מאמי זה מדהים ואת כותבת מעלף ומרגש!
ואהבתי תמשפט
"ככל שתתרחק אני רק א ת ח ז ק "
אבל אנלא יודעת עד כמה הוא באמת אמיתי...=/
תכלס לדעתי אסור לוותר כ"כ מהר על מה שרוצים!
רק כשאת רואה שבאמת אין תקווה ואין יותר מה לעשות
א אכשהו לנסות להמשיך.. אבל רק כשאת בטוחה שעשית ה=כ=ל!
ניסית לדבר איתו? לברר למה נפרדתם? מה קרה? מה השתנה?
ניסתם להשלים? לתת עוד צ'אנס? משו?
או שישר החלטתם להרים ידיים?
תחשבי על זה קצת...
כי אם באמת רוצים משו נלחמים בשבילו ולא מוותרים עליו!
ומניסיון זה טוב וזה עובד!
ומקסימום אם ראית שלא עבד ואת יודעת שניסית הכל
יהיה לך הרבה יותר קל לשכוח אותו ולעבור
כי את פשוט שלמה עם עצמך
שנלחמת עבורו! עבורכם!
ותדעי שאני פה בשבילך😊
מוווואה ענקית
ותהיה חזקה!
*מאיה*
עצוב, אבל יפה
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
מזדהה איתך
במיוחד במשפט האחרוןןן
" ככל שתתרחק אני רק א ת ח ז ק "
צריך רק להיות חזקים