]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
מ-ה-מ-ם-ם וכ"כ עצוב:\ אל תדאגייי דברים רעים באים בתקופות ותמיד תחשבי שאחרי משו רע יבוא משו טוב!
תיהי אופטימית ... זה יעבוררר
אם את צריכה משהו
287567600
ברושש
שני מה קרה נסיכה שלי?!
תסתכלי על הפנים היפות בחתימה
אני לא מנסה אפילו לתאר לעצמי
עיניים אדומות או ראש ככה נופל
את חזקה ואת תקומי
את לא תישברי ותרימי את הראש
הכל יסתדר עניין של זמן
ואולי תהיה לך תקופה לא קלה
אבל את לא תיפלי
ולא תתני למכשולים לנצח
את גיבורה וחזקה
וכל דבר שאת צריכה אני פה
שידרת כל כך הרבה עצב וכאב וסבל
באמתתת שכאב לי לקרוא שככה רע לך
תהיי גיבורה מאמי אוהבת אותך!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו.
זה כזה עצוב ויפה !!@
ד.א: מה קרה מאמי?
אל תהיי עצובה. .
אני עם מורן.. 3>
שני יפשליי שלי מה קרה ?!
את יודעת שאני תמיד פה שבילך לכל דבר
אל תתני למשהוא קטן למחוק לך את החיוך
לגרום לך לסבל וכאב ...
הזכרת לי את הפרק בשיר שלנו שתמרה מסתכלת בראה ורואה דמות אחרת.
אבל תחשבי על זה הדמות שמשתקת היא את! או מי שאת רוצה להיות
תחשבי על זה מה עדיף? סבל או שמחה דמעות או צחוק מתפקע
אל תתני לשום דבר לגרום לך להרגיש ככה
כי את ילדה חזקה ואל תעברי את זה זאת רק תקופה מעצבנת
שאני בטוחה שכולם עוברים
אוהבתךךך המונים ואל תשכחי את זה
שאני תמיד פה בשבילך לכל
דברר שהוא
לפ יוווווווווווווו
ודבריתיי באייסי
מור'צי 😊
אין לי מילים ת'אמת..
כולכן פה מדהימות.. אחת אחת.. תודה על כל תגובה,
על כל מילה, על כל עידוד, על כל ההתייחסות..
תודה מכל הלב..
ואני יודעת שזאת רק תקופה ושהיא תעבור
אבל מכירים את זה שאין לכם כבר חשק לקום על הרגליים?
ככה אני מרגישה..
אין לי כח לזה..
יעבור מתישהו.. כנראה..
באמת תודה על כל התגובות..
ולזאת ששאלה מה קרה? הכל ביחד.. כל דבר פשוט יותר חרא מהשני..
שוב תודה
אוהבת אותכן
מואה