אבא מרביץ ואמא בוכה
אבא שותה וגם אמא שותה
אח שמסניף ואחות מזריקה
עוד אח שחותך לו ללא הפסקה
אמא בורחת ואבא נשאר
אני קצת שותה , אחי מסומם כבר
אחות מקבלת לה קריז , משוגעת
אני פה צורחת והיא לא שומעת
אווו אני כל כך לבד
אווו הכל קורה מהר מעט
ולי פה קשה אך איש לא מבין
איש לא יודע , איש לא מרגיש
הכל קורה מהר כ"כ בשבילי
לא מבינה איך אמא שלי
כבר לא פה לשמור עליי
איך היא ברחה בלעדיי
אבא שותה עוד שלוק ועוד שלוק
הוא כבר לא מסוגל ושוכב לו למות
ואח שאומר - הוא סתם אלכוהוליסט
מדבר כאילו אצלו הכל פיקס
יש לי משפחה הרוסה ,
יש לי אמא אלמנה בלי שום פרוטה
יש לי אחים מסוממים
ועוד אחד עם בעיה נפשית
לפעמים אני חושבת שרק אני בסדר
לפעמים אני צועקת ואין קול עזר
אני לא מסוממת , לא בולעת או מזריקה
ואני לא אלכוהוליסטית שרק מרביצה .
אז יש לי משפחה הרוסה
אבל אצלי הכל דווקא נורמלי
אז תפסיקו להתרחק ממני
זה לא קונבנציונלי .... !!
עכשיו כבר אמא חזרה
ואנחנו כבר לא לבד
אמא בחצר בור חפרה
ואת אבא קברה
מאמי זה כל כך עצובב
זה אמיתי?
את מוזמנת לדבר איתי באייסי274697254 אני ישמח לדבר איתך
אמאאאאא איזה עצובב
נקרע לי הלב מלקרוא את זה
מאמי את חייבת לפנות לעזרה
חייבתתתת זה דבר שלא קל להתמודד איתו
ואת צריכה את התמיכה העזרה והעידוד
תהיי חזקה מאמי הכל יהיה בסדר
תרימי את הראש ותגידי שאת לא נשברת ומתמודדת
את תעברי את זה אני בטוחה
ואם את צריכה משהו אל תתביישי לפנות אלי 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה אמיתי 😮 ?
אני מקווה שלא..
ה' ישמור !..
ואת כותבת ממש ממש יפה!!%
כל כך עצובבב:[
נקרע הלב לשמוע
אני תמיד פה לשמוע האייסי בפרטים מאמי
ואל תתבישי כי כולם זקוקים לאיזה תמיכה
או עזרה ועם אפשר אז נותנים אותה
תיהיה חזקה ותפני לעזרה...
כי זה באמת דבר לא קל להתמודד איתו אבל תיהיה חזקה
אל תישברי ואל תרימי ידיים
לפ יווו
מור'צי 😊
יוו אני מכירה כמה משפחות כאלה [לא אצלי!!] אבל יש דברים כאלה וזה ממש מפחיד..
מקווה שזה לא אמיתי אצלך מאמי...
יואואו
נ-ש-ב-ר לי הלב 😢
מאמי זה אמיתי?
אם כן אני באמת חושבת שתלכי תתייעצי עם מישהו מוסמך,
תדברי שיעזרו לך .....
ואני שמחה שבין כל הבלאגן מסביבך, את שורדת ולא מדרדרת
תאמיני לי אחרים במקרים כאלה נופלים גם ..
אני באמת מחזיקה ממך, אם את צריכה משהו אני פה
אוווהבבת :]
דבר ראשון, אני צריך להגיד שאני מזדהה איתך.
אולי אין לי אבא אלכוהוליסט, ואמא שלי לא ברחה
אבל המשפחה שלי גם דיי הרוסה וגם
אני מרגיש שאני זועק, צועק לקצת ייחס ולא מקבל תשובה.
כול אחד עסוק בענייניו ולא אכפת לו ממני.
דבר שני, אני חושב שכדאי, רצוי ואף מומלץ
שתדברי עם היועצת בבי"ס, שתייעץ לך ותעזור
לך בקשר למוסדות גמילה שאפשר להכניס את ההורים
והאחים.. שיעזרו להם.
אני יודע שאולי את לא רוצה לדבר על זה עם מישהו
חיצוני, כי וואלה זה די מבייש ללכת להגיד "אבא שלי אלכוהוליסט",
"אמא שלי ברחה מהבית" וכאלו, אבל זה
רק ייעזור להם. זה רק למען עתיד וורוד יותר.
מאחל לך המון בהצלחה. לא קל להתמודד עם דברים כאלו.
ובבקשה, כשפעם הבאה שאבא שלך שותה, תצאי מהבית.
לא משנה לאן, פשוט תצאי. אל תהיי מטרה לתיסכול שלו מהחיים
ותחטפי את המכות.
אני פה, באמת.
כדי לשמוע, לייעץ ואולי אפילו סתם לבכות איתך.
מסנג'ר: oshri_o@walla.co.il
אייסי: 279471006
איזה עצוב !
זה אמיתי ?!
כ"כ מקווה שלא וגם אם כן , תיהי חזקה - כל דבר שאת צריכה - פה בשבילך .
בסוף תמיד יהיה טוב תזכרי [=
יא מאמי..
את כותבת אם כלכך הרבה רגש
אני לא דעת מה להגידד לך
חוצמזה שזה נגע לי כלכך ללבב 😢
זה אמיתיי..?
אם את צריכה משהוו אני פהה..
קחייי315172219
אוהבת מלאאא
בריי כהן
אני לא יודעת מה להגיד..
ואין לי דרך לעזור...
אני לא מבינה בזה.
ואני לא יודעת אם מה שכתבת זה אמיתי או לא
אבל אני באמת חושבת שכדי לך לדבר עם מישהו שמבין
כי הוא גם יעזור לך וזה גם יקל עליך
את כותבת מקסים ופשוט נוגע וקורע את הלב..
-זוהר-
ואיי זה פאקינג עצובבבבבבבבבב...
מקווה שהכל יסתדר.
עם את צריכה עזרה אני פה..=]]]
וואי זה ממש עצצוב..😢
את כותבת מדההים
וואי זה ממש עצובבבב...
את כותבתת מדהההים!...
ואני לא יודעת מה להגיד..
כי אין לי דרך לעזור...
אני לא מבינה בזה.
ואני לא יודעת אם מה שכתבת זה אמיתי או לא
אבל אם כן אני באמת חושבת שכדי לך לדבר עם מישהו שמבין
כי הוא גם יעזור לך וזה גם יקל עליך.. :\\