עיניים לא משקרות
דמעות לא רק מרטיבות
עקיצה לא מורגשת רק בלב
לדעת לאהוב זה לדעת כאב ..
מבט לא בהכרח אמיתי
חיוך לא תמיד משקף אותי
אהבה לא רק באה והולכת
היא ננעצת בפנים , היא נחרטת ..
שקר זה לא סתם אוסף של מילים
לא כל אחד בוחר להגיד את מה שהוא מרגיש בפנים
זכרונות לא מרפים כל כך בקלות
ולשכוח מישהו כנראה זה לא הכי פשוט ..
הלוואי ורסיסי הלב יתאחדו כבר ..
😢
וואו. .
מדהים,וכ"כ נכון..!$
אני מתחברת לזה כל כך.. 😢
ואני מקווה שיהיה טוב 3>
מתחברת לזה 😢
מאמי תהיי חזקה,
את תעברי את זה !
ומקווה שיהיה כמה שיותר מהר, ממש לא מגיע לך . אוהבת .
אאחח, כמה שנכון.
אמרתי לך כבר שהכתיבה שלך היא אחת ה-יפות?!
לירני שלי, אני מטורף עלייך.
לא יכול לשמוע שרע לך.
אני א ו ה ב אותך, ומחזיק לך אצבעות שהרסיסים יידבקו
בחזרה. למרות שלדעתי הם בכלל לא היו אמורים להישבר. סתם אידיוט
עיוור שלא רואה מה יש לו מתחת לאף. ז ה ב, זהב זה מה שאת!
יאאללה, תני בחיוכי מאמי..😊
אוהב אותך! 3>
מאמי זה באמת עצוב, מרגש וכ"כ כ"כ...
א=מ=י=ת=י!
את כותבת באמת מעלף ומצמרר
ואני מקווה שיהיה בסדר!
שהוא יבין מה יש לו ביד
ועל מה הוא מוכן לוותר...
מווווווואה אוהבת
*מאיה*
מדההים..!
הכתיבה שלך פשוט חזקה וחודרת..
תאמיני לי, הוא יבין בסוף מה הוא הפסיד..
ויכול להיות שמבחינתך זה אפילו יהיה כבר מאוחר מידי ותמשיכי הלאה [:
מאחלת לך שיהיה לך הכי טוב בעולםם ושכל החיוכים שלך יהיו תמיד אמיתיים !
אוהבבת המוןן !
ליאני (:
מדהיםםםםםם
אהבתייי
ויהיה טובב אסור להתייאשש
מדהיםםםםםם
אהבתייי
ויהיה טובב אסור להתייאשש
אמרתי לך הוא פשוט לא שווה אותך!!!
את הרבה יותר טובה ממנו
הוא כנראה לא יודע מה הוא איבד ולדעתי הוא איבד המון
נכון זה באמת לא קל לשכוח מישהוא ובמיוחד שהוא תפס מקום בלב
אבל תמיד צריך להרים את הראש ולא לתת לדבר שכזה לבאס אותך
ולקלקל לך את היום כי מי ששוה את הדמעות שלך לא יגרום
לך לבכותתתת ...
הכול לטובה אני בטוחה והזמן הוא התרופה..
תרפי תחייכי כי אין כמו חיוך לעידוד עצמי
יבואו אחרי אל דאגה ובטוח יותר טובים מהדפוק הזה שכנראה עיוורר!
אוהבתך המוניםםםםםםםםםםםםםם
שזה לא יתואר
ופה בשבילך לכל דברררר
יא אללה איזה משוררת אני היום אני אפילו מדברת בחרוזים חיחי
אוהבתךךךךך
ואל תשכחי"שאת בוכה את לא יפה את לא יפה" חיחיח
מואהההההההההההההה
מור'צי 😊
תודה כולם .. באמת ..
אוהבת ..
זההה כלכך יפה, וכל כך מרגששש
את כותבת מדהיםם..
תמישכי לכתוב תמיד ..בלי הפסקהה
אוהבתת מלאא
בריי כהן 😊
אמאלהה כאילו הוצאת לי את המילים מהפה..
זה מדהיםם!!!!