הדר אני רוצה לכתוב כמה מילים אלייך אהבת חיי
אז הדרוש השעה מאוחרת ולך היני כותב
קר בחוץ וחשוך ואני מול המחשב משפשף את עיניי
כותב לך מילים כדי שתחייכי ותדעי עד כמה אני אוהב
אני יושב פה לבד שומע את שירינו
וחושב עליי עלייך ועל אהבתנו
את בטח ישנה לך בנחת
כי את יודעת שאת היא האחת
מתגעגע אני אלייך ואל מגע ידייך
מתגעגע למבטך המדהים והחמים
כל הזמן אני חושב רק עלייך
כל הזמן חושב איך זה לחיות איתך עד קץ הימים
את,כן את הדרוש
אני אוהב אותך כל כך מאמוש
אם היית כאן לידי
היית מקבלת חיבוק ענק ובכך מרגישה את פעימות ליבי
נתנתי לך את גורלי
ואני אתן לך את כל כולי
ובסוף הדרך הישנה ותחילתה של החדשה
אצלנו בלב תמיד תישאר האהבה
טוב זה שיר של געגוגע חיחי
הדרוש אוהב אותך!
כ"כ שמחה בשבילך!
רק שתמיד יהיה לכם טוב ביחד
ותמשיכו להיות מאושרים ומאוהבים!
ואתה כותב מעלף!
רואים שזה בא מהלב!
מווואה
*מאיה*
או איזה מתוק (:
מלא באהבה..
תיפגשו, מה הבעיה ?
מושלם כמו כל מה שאתה כותב
יש לך כישרון ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז אני רואה שהאהבה שייחלת לה כ"כ הגיעה, לא?
מה אמרתי? ;] חחחח
שמח בשבילך גבר.. שיר יפה ומלא אהבה.
תראה לה, אני בטוח שהיא תשמח לקרוא..😊
איזה מדההההההההההההההההההיםם!!!!!!!!!! 😁
חחחח תודה רבה כולםםםםםםםם
כן אושרי צדקת חחחח
וקשה להיפגש אמא שלה עושה בעיות קצת
וואי מדהים !!!!
תראה לללה (:
ובהצלחה 3>
דביריייי
פשוט מדהיםםם
אתה פשוט כישרון
אין מילים
בהצלחה לך מאמיי
מור'צי 😊
QUOTE (dvir12 @ 17/02/2007) חחחח תודה רבה כולםםםםםםםם
כן אושרי צדקת חחחח
וקשה להיפגש אמא שלה עושה בעיות קצת
חחחח שמח שצדקתי.
הייתי בטוח שאני צודק, וצדקתי. 😊
ולמה בעיות?!
ואיזה בעיות כבר היא יכולה לעשות
שהאהבה שלכם לא תתגבר עליהן?
QUOTE (oshri_Ok @ 17/02/2007) QUOTE (dvir12 @ 17/02/2007) חחחח תודה רבה כולםםםםםםםם
כן אושרי צדקת חחחח
וקשה להיפגש אמא שלה עושה בעיות קצת
חחחח שמח שצדקתי.
הייתי בטוח שאני צודק, וצדקתי. 😊
ולמה בעיות?!
ואיזה בעיות כבר היא יכולה לעשות
שהאהבה שלכם לא תתגבר עליהן?
בעיות שהחברה מפחדת להתמודד מהם כמו להיפגש איתי בלי שהיא תדע