אני סלחתי , שוב התאהבתי אתה גילית את האמת ,שאהבה לך אני לא יכולה לתת , הלב שלי תפוס זמן רב
אותו לשכוח אני לא יכולה , מנסה ומנסה ..
אבל אין לי עוד תקווה , אחרי שהכול התגלה אני יושבת וחושבת מבינה כמה הוא אהב ועכשיו הוא שכח
אני יושבת לבד בחדר ובוכה,כל דבר הכי קטן מזכיר לי אותו אני מצטערת על היום שהתאהבתי בו
ועכשיו אני מבינה כמה הוא היה חשוב לי , וזה נגמר לתמיד אני יודעת אהבה בנשמה פוגעת
אני ידעתי , אני הרגשתי שזה לא יגמר , אך שוב זה חוזר אותו הכאב ששובר לי את הלב
פוגע בי ומנוחה לא נותן , יהיה בסדר הכול עוד יסתדר , היה טוב וטוב שהיה
לא אסלח על זאת האהבה כל חיי אבכה,לא התאהב באחר ברגע כזה בהכול אזכר
אני יאהב לעולמים אסתכל לך בעיניים ואביט עלייך מרחוק , רק שתדע שבאמת אהבתי , אוהבת
ואני לא יודעת אם אני ימשיך לאהוב,פגעת בי.
אתה אומר לי שאתה מאמין לאנשים שכאלה , יש הרבה קנאים תבין
אהובי אני כותבת לך את המכתב הזה שלא תנצל אותי עוד,אני לא רוצה עוד כאב לא רוצה עוד להתאהב
אין לי כוח לדמעות המרות,די נמאס כמה עוד אסבול?
אלוקיי אני זועקת,מאהבה אני פוחדת,אני לא רוצה לבכות אני רוצה לשמוח ולאהוב
אתה בלב יודע אני לא התכוונתי , כל חיי תדע שרק אותך אהבתי
ומכל האהבה נשאר לי זיכרון קטן,ודמעות .
אז אין מה לעשות לשכוח אותך חייבת לנסות \=
לא מגיע לך לסבול,תמשיך הלאה בחייך עם אחרת רק אל תהייה מול עיניי,סבלתי כבר , די בבקשה די
כמה שאני יגיד לך לא תבין,אני באמת אוהבת למה אתה מאמין לכל השקרים?!
האהבה שרפה אותי,היא הרסה לי את הלב אני אוכלת את עצמי מבפנים ואני לא מבינה
אחרי כל הכאב מגיע לי לב אוהב 3/>
אני לא מתאהבת יותר די נמאס כבר מהכאב הזה.מהפרפרים בבטן
אני יושבת בחדר בחושך לבד,חושבת וקוראת מכתבים שהוא כותב כשהוא אוהב
אהוב שלי -
אני יודעת שלא תחזור לעולם,אבל רק תסלח לי בבקשה תתן לי הזדמנות להוכיח שלא שיקרתי לך
נשבעת מול האור שאני רואה,אני אוהבת אותך. א ו ה ב ת =
רק כואב לי שאתה חושב שלא,אני מצטערת על הכול שפגעתי בך
שנינו נפגענו באהבה הזאת אני כותבת והדמעות יורדות :[
הבטחת לי שתהייה איתי כל החיים אז למה פתאום אתה עוזב? אני לא שיקרתי לך אני באמת אוהבת אותך
יום אחד תאמין ואולי תבין אבל אז אהיה עם אחר ועלייך עוד אוותר
אני לא אצטער,מה שהיה כבר לא חוזר אני לא אבכה על מה שאני לא,אני לא מושלמת וגם לא נסיכה
מותק אתה חי באשליה אין אהבה בלי כאב ואין בגידה בלי דמעות !
אתה צריך להבין מה עשיתי בשבילך,ויתרתי על כל מה שהיה לי,פגעתי בהרבה אנשים רק בשביל לנסות להיות איתך אבל לך זה לא אכפת עכשיו אתה כועס וכואב אבל זה יעבור
אני לא יחזור , תבין תשלים עם זה שזה נגמר,החודשיים האלה עשו לי רק רע
ה' תעזור לי לשכוח אותו שיצא לי מהחיים,בבקשה!
נמאס לי לבכות על משהו שהיה ולא יחזור אתה הרי יודע שרק אותך אהבתי מכולם
ושכל מילה שלך נגעה לי ללב אבל החלטת ללכת לגמור את כל מה שהיה .
אולי לא א ה ב ת כמו שאמרת זה לא כזה משנה אני אהבתי אבל עם הזמן זה יעבור והאור אליי יחזור,
החיוך אליי ישוב והמזל יאיר לי פנים
כך זה הגורל,באהבה?צריך מזל
התאריך שלנו?נחרט לי בלב,אני אוהבת אבל זה יעבור





