הוא אמר לה שהיא יפה יותר מכולן , שהוא אוהב אותה הכי בעולם
שהוא לא יוותר עלייה בחיים , ושהכול ביד ה' 3>
היא אהבה אותו כמו שלא אהבה בחיים , הם אהבו כ"כ עד כדי כך .
ביום אחד הוא החליט שהוא רוצה להיות לבד לחשוב ...
היא קיבלה את זה , היה לה קשה , היא בכתה דמעות כואבות ;[
חלף לו הזמן והיא עדיין בוכה ואוהבת כל הזמן רק עליו חושבת
היא הבינה שזה הגורל ושצריך לקבל אותו למרות הכול \=
היא התחילה לשתות , לצאת , לבלות =
לנסות להסתיר את הדמעות ,
הוא תמיד היה אומר לה כמה שהוא אוהב אותה ושהיא משגעת אותו ,
היא אהבה באמת באמת , וכל שיחה איתו הייתה גורמת לה לכאב
היא החליטה להוציא אותו מהלב |;
אך באותו הרגע הוא הפתיע ובליבה נגע
הוא אמר לה שהוא "אוהב אותה" -
היא הייתה טיפשה במשחק שלו והאמינה לו
הוא שיקר ולא ידע מה עלייה עובר
היא שמרה לו אמונים , פגעה בבנים
שברה לבבות ולא הפסיקה לבכות O;
עד שיום אחד הוא אמר לה שזהו ושהוא רוצה להיות ביחד
היא כ"כ שמחה , היא הלכה סיפרה לכולם
פתאום אהבה את העולם [[;
היא הבינה שמשהו פה מוזר , והרגישה שהכול נגמר
הם דיברו וזה הייתה אי הבנה , הוא לא אהב אותה \;
הכל היה שקר אחד גדול כדי לשבור לה את הלב
העיניים נצצו והדמעות זלגו ללא שליטה I:
היא החליטה לשכוח אותו , היא לא רצתה לראותו
ולא לדבר איתו .
הוא נעלב , אך בתוך תוכו הוא עוד אהב
היא שכחה אותו , נשאר לה עוד רגש קטן בלב
כי בכל זאת היא ידעה שהוא אותה אוהב 3/>
הוא ביקש סליחה אחרי שהוא פגע ,
ואמר לה אם לחזור אליו היא רוצה
היא ענתה שלא , אך מיד אחרי זה היא הצטערה
ואליו היא חזרה , היא ניסתה וניסתה
ומאז הבינה זאת לא א ה ב ה . .
גורלו של אדם רק האל יקבע
היא לא הצליחה להתאהב , ושברה לו את הלב : (
וואו, קוקי.. זה כ"כ יפה !!
המילים, החרוזים והכל..!#
אבל חבל שככה זה באמת 😢 ..
לא מגיע לך לסבול 😢 ..
מגיע לך רק טוב [ !!! ]
אני כ"כ מצטערת על מה שקרה..
בסוף גיליתי שהבית מלון בכלל בעוד חודש !
וסתם רבנו בגללו..
וגם יום ראשון יש לי מבחן, ואני חייבת ללמוד..
בגלל זה לא יכולתי לבוא..
מצטערת : [
נשבעת לך שאני מצטערת 😢 ..
אני יפצה אותך על הכל !@ 3> ..
אני אוהבת אותך כ"כ אהובתי [ 3> ]
QUOTE (שלומיתי144 @ 16/02/2007) וואו, קוקי.. זה כ"כ יפה !!
המילים, החרוזים והכל..!#
אבל חבל שככה זה באמת 😢 ..
לא מגיע לך לסבול 😢 ..
מגיע לך רק טוב [ !!! ]
אני כ"כ מצטערת על מה שקרה..
בסוף גיליתי שהבית מלון בכלל בעוד חודש !
וסתם רבנו בגללו..
וגם יום ראשון יש לי מבחן, ואני חייבת ללמוד..
בגלל זה לא יכולתי לבוא..
מצטערת : [
נשבעת לך שאני מצטערת 😢 ..
אני יפצה אותך על הכל !@ 3> ..
אני אוהבת אותך כ"כ אהובתי [ 3> ]
יהיה בסדר קוקי ,
ולא נורא תבואי אליי פעם אחרת
תתחברי אהובתי אנחנו חייבת לדבר את לא מבינה מה קורה :[
די ....
כל מה שכבתי נכון אני חייבת לדבר עם מישהו
אוהבת אותך חיים שלי
QUOTE (tal15 @ 16/02/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 16/02/2007) וואו, קוקי.. זה כ"כ יפה !!
המילים, החרוזים והכל..!#
אבל חבל שככה זה באמת 😢 ..
לא מגיע לך לסבול 😢 ..
מגיע לך רק טוב [ !!! ]
אני כ"כ מצטערת על מה שקרה..
בסוף גיליתי שהבית מלון בכלל בעוד חודש !
וסתם רבנו בגללו..
וגם יום ראשון יש לי מבחן, ואני חייבת ללמוד..
בגלל זה לא יכולתי לבוא..
מצטערת : [
נשבעת לך שאני מצטערת 😢 ..
אני יפצה אותך על הכל !@ 3> ..
אני אוהבת אותך כ"כ אהובתי [ 3> ]
יהיה בסדר קוקי ,
ולא נורא תבואי אליי פעם אחרת
תתחברי אהובתי אנחנו חייבת לדבר את לא מבינה מה קורה :[
די ....
כל מה שכבתי נכון אני חייבת לדבר עם מישהו
אוהבת אותך חיים שלי
התחברתי,
דברי איתי קוקי !
אני אוהבת אותך 3> !!!!!@
מדהיםםםם
טלושששששש
את רושמת נוראא יפה
אל תפסיקי לרשום מאמי
ואני עם שלומיתיי
לפ יוווו
מור'צי 😊
מדהים :]
מצטערת זה מה שעברת/עוברת, הכל לטובה 😊
שבת שלום בובי(:
ואי מאמי עצווב אבל הכל לטובה זכרי תמיד;]