בין כל הצבעים הכהים
בין כל אותם צבעים מתים
קיים לו צבע אחד זוהק
צבע מגניב , צבע בוהק ..
בין כל הפרחים הנבולים בגינה
הפרחים חסרי הצבע , הפרחים המדכאים ..
מסתתר לו פרח אחד
פרח חי , בשיא פריחתו
פרח שכל אחד היה רוצה אותו ..
קטנצ'יק תודה ..
אתה אחד האנשים הכי מדהימים
ואין מילים בכלל שיצליחו לתאר כמה אתה מיוחד
תודה על זה שאתה תמיד כאן בשבילי
שאף פעם לא הפנת לי גב כשהייתי זקוקה לך
שתמיד ידעת איך לגרום לי לחייך ולהשיב את השמחה לחיים לי
ובכלל .. תודה על מי שאתה ..
אוהבת אותך קטנצ'יק ..
יאו, אני לא נושם!!!
איך ריגשת אותי...
אין לי מילים לתאר...
-- אני אגיב כשוב כשהנשימה שלי תוסדר... חיחחיח
יאאיי ((:
איזה חמווווודים אתם : ]]
ושניכם מיוחדים !!#
וממש יפה מה שכתבת, לירני :]
יאיי איזה יפהה..
😊
אבל את יכולה להגיד לי מיזה המישו הזה?
חח רק אני לא מבינה פה 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 15/02/2007) יאיי איזה יפהה..
😊
אבל את יכולה להגיד לי מיזה המישו הזה?
חח רק אני לא מבינה פה 😛
חחחח
א נ י!!! 😁
לייררני- שבתי, כמו שהבטחתי!
אז, דבר ראשון- תודה לך.
ריגשת עד דמעות.
דבר שני- אם אני פרח, את זר פרחים גדדוול!
את כ"כ מדהימה.
אין הרבה כמוך בעולם.
את ייחודית ומיוחדת!!!
תודה לך על ההקשבה, וברצינות- אני תמיד פה!!
אוהב אני אותך!! 😁
אמאא כולי דמעות מאמי את מקסימה
אני מאושרת לדעת שטוב לך
שכל החיים שלך ככה תרגישי
אוהבת אותך ותמשיכי לכתוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אתם כאלה חמווודים , אני כל כך אוהבת אתכם אתר אהבה (:
וקטנצ'יק .. אני זר פרחים גדולל ?! יא מאאגניב .. אהבתי את התיאור ..
אוהבת אותך .. וזה מכל הלב , you know it ..
יאוווווווווווו לירני איזה חמודה אתתת
אהבתיייי
את כותבת מדהיםם
ואני מסכימה איתךך אין ספק שאושריק מדהיםם
מור'צי 😊