QUOTE (-נוונה- @ 15/02/2007) איזה עצובבב...
😢 ..
מאמי שלי ?
הסיפור הזה כ"כ מדהים !
הוא גרם לי לדפיקות לב חזקות ולמלא מלא צמרמורות !
ממש אהבתי =]
QUOTE (שריני @ 16/02/2007) מאמי שלי ?
הסיפור הזה כ"כ מדהים !
הוא גרם לי לדפיקות לב חזקות ולמלא מלא צמרמורות !
ממש אהבתי =]
תודה רבה בובי :]]
אני מסמיקה פה חחחחח 😁
אני רוצה עוד תגובות אוף 😢 .... רעים
עצוביייייייייייי:[[[[[
שלומיתי את רושמת כל כך יפהההה
והקטע נורא נגע בי
שהוא עמוק
ומרגשש
אל תפסיקי לרשוםםם
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
מאמי זה כזה מרגששש את פשוט לא יודעת מה עשית לי עכשיוו
אני לא מפסיקה לבכות..
אל תפסיקי לכתובב אף פעם..
את כותבת מדהיםםם..
QUOTE (לילי-הנסיכה @ 16/02/2007) מאמי זה כזה מרגששש את פשוט לא יודעת מה עשית לי עכשיוו
אני לא מפסיקה לבכות..
אל תפסיקי לכתובב אף פעם..
את כותבת מדהיםםם..
את רצינית?! וואי וואי...
מצטערת שאת בוכה מזה 😢 ..
אבל זה מאוד מחמיא מצד שני !,
תודה רבה (:
אוהבבת 3> ..
QUOTE (פיקולו @ 16/02/2007) עצוביייייייייייי:[[[[[
שלומיתי את רושמת כל כך יפהההה
והקטע נורא נגע בי
שהוא עמוק
ומרגשש
אל תפסיקי לרשוםםם
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
מורצ'וק (:
תודה רבה מאמי שלי !!
אני ממש שמחה שאהבת 😁
אוהבת המון 3> ..